دعوت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از «ایلان ماسک» میلیارد آمریکایی و مالک شرکت «تسلا» برای بازدید از ویرانی‌هایی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به بار آورده، با پاسخ وی همراه شد. ماسک، که روز سه‌شنبه به همراه مقامات تل‌آویو از شهرک‌های صهیونیست‌نشین محل عملیات «طوفان الاقصی» بازدید کرده بود، بامداد چهارشنبه طی پستی […]

آتش بس درغزه, ایلان ماسک, حملات رژیم صهیونیستی به غزه, رسانه اجتماعی ایکس - پاسخ «ایلان ماسک» به دعوت حماس برای بازدید از غزه

دعوت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از «ایلان ماسک» میلیارد آمریکایی و مالک شرکت «تسلا» برای بازدید از ویرانی‌هایی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به بار آورده، با پاسخ وی همراه شد.

ماسک، که روز سه‌شنبه به همراه مقامات تل‌آویو از شهرک‌های صهیونیست‌نشین محل عملیات «طوفان الاقصی» بازدید کرده بود، بامداد چهارشنبه طی پستی در شبکه اجتماعی «ایکس»، دعوت حماس برای بازدید از نوار غزه را رد کرد.

او در این‌باره نوشت: «فعلا مقداری خطرناک به‌نظر می‌رسد. اما باور دارم که رفاه طولانی‌مدت برای غزه، به نفع همه طرف‌ها خواهد بود».

شامگاه سه‌شنبه بود که «اسامه حمدان»، از سران جنبش حماس از این سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی خواسته بود برای مشاهده ابعاد گسترده ویرانی‌های ایجاد شده از سوی رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیاید. (جزئیات بیشتر)

ایلان ماسک در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه پستی با محتوای ضد این رژیم در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد و چند بار دیگر نیز مواضعی ضد اسرائیل اتخاذ کرد.

پس از این مواضع شرکت‌های سرشناس و بزرگ آمریکایی شامل دیزنی، اپل و آی‌بی‌ام در واکنش به این مواضع تبلیغات خود در شبکه اجتماعی ایکس را به حال تعلیق در آورده و قانونگذاران کنگره آمریکا نیز ایلان ماسک را به سود بردن از تبلیغات ضد اسرائیل متهم کردند.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین