کارت‌های تاروت پرده از اسرار سرنوشت شما بر می‌دارند. در ادامه با هم می‌بینیم چرخ گردون برای امروزِ شما چه ماجراهایی از عشق، ثروت و عافیت در آستین دارد.  فروردین تعبیر کارت تاروت: آغاز، فرصت های جدید در زندگی، احتمالات نامحدود، شادی، شور و شوق، بی قیدی، بی پروایی کارت تاروت: ابله زندگی را سخت […]

کارت‌های تاروت پرده از اسرار سرنوشت شما بر می‌دارند.

فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

در ادامه با هم می‌بینیم چرخ گردون برای امروزِ شما چه ماجراهایی از عشق، ثروت و عافیت در آستین دارد. 

فال تاروت 1402/09/08

فروردین

تعبیر کارت تاروت: آغاز، فرصت های جدید در زندگی، احتمالات نامحدود، شادی، شور و شوق، بی قیدی، بی پروایی

کارت تاروت: ابله

زندگی را سخت گرفته‌اید و روحیه مشکل‌پسندی دارید. با این روحیه، زندگی به شما سخت می‌آید و با گرفتاری‌های کوچک‌و‌بزرگی روبه‌رو خواهید شد. دل به دریا بزنید و کارها را انجام دهید. همیشه به یاد داشته باشید که سخت‌ می‌گیرد جهان بر مردمان سخت‌کوش. در این بین از گذر زمان نیز غافل نشوید. اگر حواستان را جمع نکنید، روز بدون دستاورد مهمی به پایان می‌رسد. تا جایی که می‌توانید جلوی اتلاف وقت را بگیرید و از انجام کارهای مهم غافل نشوید.


فال تاروت 1402/09/08

اردیبهشت

تعبیر کارت تاروت: خلاقیت، اعتماد به نفس، نیروی اراده، زیرک، ماهر

کارت تاروت: جادوگر

روز را با اتفاق غیرمنتظره‌ای به پایان می‌رسانید. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این اتفاق در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد.  انسان با استعدادی هستید و مهارت‌های زیادی در آستین دارید. امروز شرایطی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که از هر انگشت شما هنر می‌بارد. مزد زحمت‌‌هایی که کشیده‌اید را در آینده‌ای بسیار نزدیک دریافت می‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را با تلاش بیشتری دنبال کنید.


فال تاروت 1402/09/08

خرداد

تعبیر کارت تاروت: طالع خوب، پایان خوش

کارت تاروت: سه جام

اطرفیان شما را حسابی تحویل می‌گیرند و به نُقل مجلس هر انجمنی تبدیل خواهید شد.  ناراحتی‌های شما امروز به باد فراموشی سپرده می‌شود. در لحظه زندگی کنید و دم را غنیمت بدانید. فرصتی برای دستیابی به موفقیتی ارزشمند مهیا می‌شود. بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.


فال تاروت 1402/09/08

تیر

تعبیر کارت تاروت: عقب‌نشینی، انزوا، تغییر

کارت تاروت: چهار شمشیر

بیش‌از‌حد به مشکلات فکر می‌کنید و ذهن شما دائم مشغول است. این افکار را کنار بگذارید و تمرکز بیشتری داشته باشید. احساس می‌کنید که زندگی شما روال کسالت‌باری پیدا کرده و مجبور به انجام کارهای تکراری هستید. به یاد داشته باشید کسی بهتر از شما نمی‌تواند این شرایط را تغییر دهد. سبک جدیدی را در زندگی دنبال کنید و با انجام کارهای نوآورانه، کسالت و تکرار را کنار بگذارید. ایده‌ای به ذهن شما می‌رسد. این ایده را با جزئیات تمام در جایی یادداشت کنید. در آینده‌ای نزدیک، فرصتی فراهم می‌شود تا به این ایده، جامه عمل بپوشانید.


فال تاروت 1402/09/08

اَمرداد

تعبیر کارت تاروت: تنهایی، از دست دادن عزیز

کارت تاروت: پنج سکه

امروز بیشترازهمیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت، حساب‌و‌کتاب از دستتان خارج می‌شود و خرج هنگفتی انجام می‌دهید. زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که دخل‌و‌خرج شما با هم سازگار باشد. جانب احتیاط را نگه دارید و به قول قدیمی‌ها، چو دخلت نیست، خرج آهسته‌تر کن. اتفاق خوشایندی در زندگی شما میفتد. به لطف این اتفاق، روحیه‌ شما بهبود پیدا می‌کند و اعتمادبه‌نفس بیشتری بدست می‌آورید. در چند روز آینده خطری شما را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.


فال تاروت 1402/09/08

شهریور

تعبیر کارت تاروت: پیروزی، موفقیت، دوستی

کارت تاروت: شش چوب‌دست

کارهای ارزشمندی انجام داده‌‌اید و خاطره‌های خوشی دارید. با این حال مدتی است که مانند سابق به دنبال پیشرفت نیستید. پیروزی و موفقیت در کارت تاروت شماست. به لطف این شرایط، نگاهی به گذشته داشته باشید و با درس‌هایی که از موفقیت‌های سابق خود گرفته‌اید، دستاوردهای ارزشمندی به کارنامه زندگی‌تان اضافه کنید.  قلب پاکی دارید و انسان درستکاری هستید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش نیکوکاری‌های خود را دریافت خواهید کرد.


فال تاروت 1402/09/08

مهر

تعبیر کارت تاروت: تلاش بسیار، رشد

کارت تاروت: هفت سکه

 بیشتر به فکر توسعه فردی خود باشید. مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید تا روزبه‌روز فاصله کشتی زندگی شما با ساحل آرزوها، کوتاه‌تر شود.  به یاد داشته باشید که تلاش‌های شما ممکن است در بازه زمانی کوتاهی به نتیجه نرسد، اما در نهایت این زحمت‌ها به بار می‌نشیند و درهای جدیدی از خوشبختی و شادکامی به روی شما باز خواهد شد.


فال تاروت 1402/09/08

آبان

تعبیر کارت تاروت: تجارت، حرفه، پولسازی

کارت تاروت: هشت سکه

ضر‌ب‌آهنگ زندگی شما سریع‌تر می‌شود. به صلاحتان است که با این ضرب‌آهنگ هماهنگ شوید و از قافله عقب نمانید.   اتفاق غیرمنتظره‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق زمینه شادکامی‌تان را فراهم می‌‌کند. دستاوردهایی که به آن رسیده‌اید را با دوستان و آشنایان به اشتراک گذارید و لحظه‌های شادی را سپری کنید.


فال تاروت 1402/09/08

آذر

تعبیر کارت تاروت: رنج، شک

کارت تاروت: نه شمشیر

بیماری در کمین شماست. امروز بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. فرد دنیادیده‌ای از در نصیحت و اندرز با شما وارد می‌شود. پندهای این فرد را به گوش جان، بشنوید و نصیحت‌های وی را به کار بندید.  امروز کاری برای شما پیش می‌آید که نیاز به صبر زیادی دارد. در نتیجه برای انجام آن عجله نکنید و این کار را به‌روی فرصت و با دقت تمام انجام دهید.   شنونده‌ای خوبی باشید و نظرهای دیگران را جویا شوید. در نهایت این نظرها را بررسی کنید و تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده در آن باشد


فال تاروت 1402/09/08

دی

 

تعبیر کارت تاروت: موفقیت، عشق، خوشحالی، تعهد در یک رابطه ی مستحکم، ازدواج، پیروزی

کارت تاروت: خورشید

روز بسیار فرخنده‌ای و زیبایی را آغاز کرده‌اید.  در این روز خنده از لب‌های شما پاک نخواهد شد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و پذیرای شادی‌ها و غم‌های زندگی باشید. روحیه منفی‌بافی دارید و همیشه نیمه خالی لیوان را دیده‌‌اید. این روحیه را کنار بگذارید و بخت و اقبال خود را دست کم نگیرید. گاهی اوقات اتفاق‌های ناخوشایند، در نگاه اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد، اما در نهایت شرایط به نفع شما تغییر می‌کند.


فال تاروت 1402/09/08

بهمن

تعبیر کارت تاروت: تغییر ناگهانی، ورشکستگی، اعمال غیرمنتظره، زوال دوستی، آوارگی، کاهش منابع مالی، فراموشی گذشته

کارت تاروت: برج

نگران آینده هستید و آرام‌وقرار ندارید.  با این حال مطمئن باشید که امروز جایی برای نگرانی وجود ندارد. غصه گذشته را نخورید و نگران آینده نباشید. در لحظه زندگی کنید و روز را با خاطره‌های خوشی به پایان برسانید.  اعتمادبه‌نفس خود را از دست ندهید و کارها را با جدیت دنبال کنید. به خودتان اطمینان بدهید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید.


فال تاروت 1402/09/08

اسفند

تعبیر کارت تاروت:  حمایت اجتماعی، هماهنگی با استانداردهای جامعه، بخشنده، شفیق، اهمیت تاریخی، انگیزه

کارت تاروت: پاپ اعظم

انسان آگاهی هستید و دانسته‌های زیادی می‌دانید. با این حال دانش خود را ابراز نمی‌کنید و کسی از علم و آگاهی شما خبر ندارد. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا اطلاعات خود را بیان کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که انسان دنیاخوانده‌ای هستید.  در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و رویکرد مناسبی در مقابل اتفاق‌های غیرمنتظره در پیش نمی‌گیرید. با تغییری که در زندگی‌تان ایجاد می شود، کنار بیایید و پذیرای شرایط جدید باشید. در اولین فرصت، زندگی و رفتار خود را ارزیابی کنید و نقاط ضعف و قدرت خود را تشخیص دهید. فکری به حال برطرف‌کردن ضعف‌هایتان بردارید و نقاط قوت خود را تقویت کنید. 

برترین ها

+