عبدالله کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در اهواز در خصوص شرایط باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: نمی‌دانم آیا خوزستان آنقدر فقیر شده که حتی یک مدیر فوتبالی در آن نیست که برای باشگاه پرطرفدار فولاد منصوب کنند؟ مردم خوزستان رنج کشیده و هنوز هم درگیر مشکلاتی مانند آبگرفتگی و گرد و خاک هستند اما […]

عبدالله کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در اهواز در خصوص شرایط باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: نمی‌دانم آیا خوزستان آنقدر فقیر شده که حتی یک مدیر فوتبالی در آن نیست که برای باشگاه پرطرفدار فولاد منصوب کنند؟ مردم خوزستان رنج کشیده و هنوز هم درگیر مشکلاتی مانند آبگرفتگی و گرد و خاک هستند اما حق‌شان نیست در فوتبال هم درد بکشند؛ فوتبالی که خوزستان مهد آن در کشور است.

وی افزود: اکنون ببینید مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه فولاد چه رزومه و عملکردی دارند؟ فوتبال خوزستان دارد به کجا می‌رود؟ خطابم به کسانی است که برای استان خوزستان تصمیم می‌گیرند، ببینند که صدای همه درآمده و از وضعیت مدیریت فولاد می‌نالند.

کاپیتان اسبق فولاد خوزستان گفت: چرا کسی که رزومه فوتبالی خاصی ندارد را از تهران برای مدیرعاملی باشگاه فولاد می‌آورند؟ از چنین مدیری نمی‌شود توقع موفقیت داشت.

وی بیان کرد: چندین سال در خدمت تیم فوتبال فولاد خوزستان بوده‌ام، باشگاه فولاد در طول تاریخش هیچگاه اینگونه نبوده اما در دو سه سال اخیر یکی از باشگاه‌هایی بوده که عملکرد و خریدهایش گویای خیلی مسائل است. وقتی برای فولاد مدیر بی رزومه می‌آورند این اتفاقات بعید نیست چون دلسوزی در این مجموعه وجود ندارد.

کرمی ادامه داد: باور کنید اگر مدیر خوزستانی بود به او اجازه نمی‌دادند اینقدر بماند؛ این تیم خیلی بد بسته شده و در این بین قطعاً یکی از مقصران این موضوع شخص مدیرعامل است.

پیشکسوت فوتبال خوزستان اظهار کرد: آقای شعبانی دیگر کافی است هر چه به سر فولاد آوردید، خواهش می‌کنم بروید. صدای من پیشکسوت به کجا می‌رسد؟ چه کسی به حرف ما و مردم درباره باشگاه فولاد گوش می‌دهد؟ از استاندار و مسئولان استان خواهش می‌کنم به این موضوع ورود کنند.

وی افزود: اگر حرفی می‌زنم از سر ناراحتی و دلسوزی است، نمی‌خواهم فولاد را در این وضعیت ببینم. مگر فولاد از سپاهان چه چیزی کم دارد؟ من در هر ۲ تیم بازی کرده‌ام و به شما می‌گویم امکانات فولاد از سپاهان بیشتر است اما مدیریت ۲ باشگاه را مقایسه کنید و ببینید ما چه دردی از شرایط فولاد می‌کشیم.

کرمی گفت: زمان مدیرانی همچون سیف الله دهکردی را در باشگاه فولاد هم دیدیم و درک کردیم، ببینید آن دوران فولاد چگونه بود و حالا به چه روزی افتاده، هواداران فولاد در خوزستان اکثراً از قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند و حق‌شان نیست اینگونه اذیت بشوند و بار دیگر به‌عنوان یک پیشکسوت از استاندار خوزستان می‌خواهم که به این موضوع ورود کند.

منبع: مـهر