در همین راستا شرکت پست تی ان تی ایران (تهران ناوگان ترابر) به عنوان تنها پست بین المللی قدیمی که کماکان توانسته با ماهیت ایرانی و با همان کیفیت، فعالیت خود را ادامه دهد به کمک صاحبان کالا و مرسولات پستی آمد و به ارائه خدمات پستی بین المللی پرداخت.   به گزارش روابط عمومی […]

 در همین راستا شرکت پست تی ان تی ایران (تهران ناوگان ترابر) به عنوان تنها پست بین المللی قدیمی که کماکان توانسته با ماهیت ایرانی و با همان کیفیت، فعالیت خود را ادامه دهد به کمک صاحبان کالا و مرسولات پستی آمد و به ارائه خدمات پستی بین المللی پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پست تی ان تی ایران، علیرغم محدودیت‌های ایجاد شده در مسیر فعالیت در حوزه ی پست سریع بین المللی و حمل کالا برای ایران، این شرکت‌ توانسته است بسته های پستی و کالاهای مشتریان را به همه نقاط جهان ارسال نموده و واردات از هر کشور و شهری را انجام دهد. شایان ذکر است دفتر این شرکت پستی، در طی نیم قرن فعالیت خود همچنان در آدرس خیابان نسلون ماندلا (جردن)، ظفر غربی، بدون هیچ تغییری در حال خدمات رسانی است.

خدماتی همچون حمل و ترخیص کالا از کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای چین، کانادا، کره جنوبی، امارات و قاره اروپا، همچنین ارسال نمونه کالا، اسناد و مدارک به سراسر دنیا از مهمترین خدمات شرکت پست تی ان تی ایران است که به کاربران و مشتریان ارائه می شود.

علی رغم اینکه شرکت های پستی بین المللی به لحاظ محدودیت‌های ذکر شده جایگزینی در ایران ندارند اما شرکت پست تی ان تی ایران به آدرس وبگاه tntiran.com و شماره تماس ۰۲۱۸۲۴۴۴ کماکان ارائه دهنده خدمات پستی در سطح بین‌الملل است.

 

منبع خبر: رکنـا