به گزارش خبرگزاری زیرنویس کرمانشاه، مهدی حاجیان در خصوص این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ و استناد به گزارش کلانتری ٢٣ تعاون مبنی بر وقوع آدم ربایی در یکی از مدارس شهر کرمانشاه، رسیدگی فوری با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: در […]

- ناکامی آدم ربا در کرمانشاه با اشراف اطلاعاتی پلیس

به گزارش خبرگزاری زیرنویس کرمانشاه، مهدی حاجیان در خصوص این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ و استناد به گزارش کلانتری ٢٣ تعاون مبنی بر وقوع آدم ربایی در یکی از مدارس شهر کرمانشاه، رسیدگی فوری با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مرد جوانی با مراجعه به ماموران پلیس اعلام کرد زمانی که پسر ١٠ ساله اش در مدرسه حضور داشته یکی از اقوامشان که جوانی ٢١ ساله است و از قبل با هم اختلافات خانوادگی داشته اند به انگیزه انتقام جویی و اخاذی، فرزندش را فریب داده و پس از خارج کردن او از مدرسه با یک دستگاه پراید متواری و پسرش را به نقطه نامعلومی منتقل کرده است.

حاجیان یادآور شد: پدر فرد ربوده شده عنوان کرد فرد آدم ربا در ادامه با وی تماس و علاوه بر اینکه خواستار واریز مبلغ ۳۰ میلیون ریال به حسابش شده است اعلام کرده باید از شکایتی که علیه وی در یکی از کلانتری ها ثبت کرده ام گذشت نموده و رضایت دهم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: با جمع آوری این اطلاعات، پلیس آگاهی استان اقدامات فنی و تخصصی خود را برای شناسایی محل تردد و اختفای فرد آدم ربا آغاز و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی در کمتر از ١٢ ساعت از وقوع حادثه موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در شهر اسلامشهر تهران شدند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اختفای فرد آدم ربا اعزام و در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر و سپس به محلی دیگر که کودک ربوده شده در آنجا حضور داشت مراجعه و او را صحیح و سالم تحویل گرفتند.

حاجیان با اشاره به تحویل کودک ربوده شده به خانواده اش، از انتقال آدم ربا به کرمانشاه خبر داد و گفت: این فرد صراحتا به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش از این کار را اختلافات قبلی با پدر کودک ربوده شده و اخاذی از وی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان پلیس آگاهی استان و ماموران کلانتری ٢٣ تعاون برای سرعت عمل در انجام این ماموریت و دستگیری فرد آدم ربا در سریعترین زمان ممکن، گفت: همکاران پرتوان ما به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم بوده و از هیچ تلاشی برای خدمات رسانی به شهروندان دریغ نمی کنند.

وی گفت: امروز پلیس کرمانشاه مقتدرتر و هوشیارتر از همیشه در میدان حضور دارد و اجازه نمی دهد عده ای هنجارشکن با هر قصد و نیتی به ایجاد ناامنی در استان بپردازند، کما اینکه بارها نیز اعلام کرده ایم کرمانشاه جای مناسبی برای افراد مجرم نیست و آن ها در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عملشان خواهند رسید.

حاجیان در پایان با بیان اینکه من و همه همکارانم با افتخار آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم خواهیم کرد، گفت: ماموران پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت جامعه تلاش کرده و اجازه نخواهند داد مجرمان در این استان به مقاصد و اغراض خود دست پیدا کنند.

منبع: خبـرآنلاین