رئال‌مادرید مقابل ناپولی به پیروزی رسید/ صعود آرسنال، کامبک اینتر و توقف بایرن‌مونیخ
رئال‌مادرید مقابل ناپولی به پیروزی رسید/ صعود آرسنال، کامبک اینتر و توقف بایرن‌مونیخ

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، با برگزاری شش دیدار همزمان در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب به پایان رسید. در گروه C رئال مادرید میزبان ناپولی بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید. رئال که از قبل صعودش را قطعی کرده بود، در این بازی توسط رودریگو، بلینگام، پاز و […]

- رئال‌مادرید مقابل ناپولی به پیروزی رسید/ صعود آرسنال، کامبک اینتر و توقف بایرن‌مونیخ

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، با برگزاری شش دیدار همزمان در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب به پایان رسید.

در گروه C رئال مادرید میزبان ناپولی بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید. رئال که از قبل صعودش را قطعی کرده بود، در این بازی توسط رودریگو، بلینگام، پاز و خوسلو به گل رسید و گل‌های ناپولی را هم سیمئونه و آنگویسا وارد دروازه حریف کرد. جود بلینگام به اولین بازیکنی تبدیل شد که برای رئال مادرید در هر چهار بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی می‌شود.

رئال که هر پنج بازی خودش را در این گروه پیروز شده با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد  و ناپولی هفت امتیازی در رتبه دوم گروه است و همچنان از شانس بالایی برای صعود برخوردار است.  

براگای رده سومی در دیدار با یونین برلین به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت تا ناپولی در هفته آخر فقط به یک تساوی برای صعود احتیاج داشته باشد.  

در گروه D اینتر صعود کرده با بازیکنان ذخیره خود در پرتغال مقابل بنفیکا کامبک زد و به تساوی سه بر سه دست یافت. ژائو ماریو در نیمه نخست این دیدار برای میزبان هت تریک کرد، اما اینتر در نیمه دوم با گل‌های آرناتوویچ، فراتسی و الکسیس سانچز (پنالتی) به بازی برگشت.

در دیگر بازی این گروه مصاف رئال سوسیه داد و سالزبورگ با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جدول سوسیه داد و اینتر که از قبل صعود کرده بودند با ۱۱ امتیاز در رتبه‌های اول و دومند و سالزبورگ با چهار امتیاز سوم است.

در گروه A بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ مقابل کپنهاگن به تساوی بدون گل رضایت داد. بایرن که از قبل صعود و صدرنشینی اش را قطعی کرده بود و با این تساوی وضعیت سه تیم دیگر برای صعود به عنوان تیم دوم بسیار پیچیده شد. در حال حاضر تیم دانمارکی و گالاتاسرای با پنج امتیاز دوم  و سومند و منچستریونایتد با چهار امتیاز چهارم است.

در گروه B هم آرسنال با شش گل مهمان فرانسوی اش یعنی تیم لنس را در هم کوبید. شاگردان آرتتا کاملا مسلط به این بازی بودند و با ۵ گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند رکورد جالب توجهی را در یک نیمه از لیگ قهرمانان اروپا خلق کردند. هاوارتز، ژسوسریال ساکا، مارتینلی، اودگارد و جورجینیو گل‌های توپچی‌ها را زدند. با این پیروزی، آرسنال ۱۲ امتیازی شد و به دور حذفی لیگ قهرمانان صعود کرد.   آیندوهوون و لنس هم برای قرار گرفتن در رتبه دوم در هفته آخر تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران