یحیی گل محمدی جلوی جنجال زود هنگام را گرفت
یحیی گل محمدی جلوی جنجال زود هنگام را گرفت

بازیکنان پرسپولیس که همچنان بابت جریمه ۱۰ درصدی قرارداد‌های خود از رضا درویش مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره گلایه داشتند قصد گفت و گوی انتقادی درباره وضعیت مسافرت خود به عربستان را داشتند، اما با توصیه یحیی گل محمدی روبرو شدند. سرمربی پرسپولیس که همچنان با مدیرعامل باشگاه رابطه خوبی ندارد از شاگردان خود […]

- یحیی گل محمدی جلوی جنجال زود هنگام را گرفت

بازیکنان پرسپولیس که همچنان بابت جریمه ۱۰ درصدی قرارداد‌های خود از رضا درویش مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره گلایه داشتند قصد گفت و گوی انتقادی درباره وضعیت مسافرت خود به عربستان را داشتند، اما با توصیه یحیی گل محمدی روبرو شدند.

سرمربی پرسپولیس که همچنان با مدیرعامل باشگاه رابطه خوبی ندارد از شاگردان خود خواسته روی بازی با الدحیل تمرکز کنند و توجهی به حاشیه‌ها نداشته باشند تا بتوانند با صعود به مرحله حذفی دور از فشار هواداران در خصوص مشکلات مالی و مدیریتی تصمیم گیری و صحبت کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه هفته آتی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و نماینده ایران برای صعود باید ۳ امتیاز این دیدار را بدست بیاورد و چشم به دیدار الشارجه و الفیصلی همچنین دیگر نماینده ایران یعنی سپاهان بدوزد.

باشگاه خبرنگاران