با فروکش کردن ویروس کرونا خوشبختانه دوباره بساط رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی راه افتاده و فرصت خوبی برای چهره‌های قدیمی فراهم کرده است تا علاوه بر رقابت و حفظ سلامتی جسمی و روحی، از اوضاع یکدیگر هم باخبر شوند. مراسم افتتاحیه این مسابقات در حالی برگزار شد که کیومرث هاشمی وزیر […]

- وزیر ورزش در جلسه خصوصی با بزرگان استقلال و پرسپولیس

با فروکش کردن ویروس کرونا خوشبختانه دوباره بساط رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی راه افتاده و فرصت خوبی برای چهره‌های قدیمی فراهم کرده است تا علاوه بر رقابت و حفظ سلامتی جسمی و روحی، از اوضاع یکدیگر هم باخبر شوند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات در حالی برگزار شد که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان هم به جمع قدیمی‌ها آمد و با استقبال گرم آنها مواجه شد. در این مراسم که بزرگانی همچون: بهتاش فریبا، حسین فرکی، بیژن طاهری، احمد سنجری، مرتضی یکه و… حضور داشتند، وزیر ورزش دقایقی در جمع آنها صحبت کرد و ضمن آرزوی سلامتی برای این عزیزان، پیرامون حل مشکلات فوتبال کشورمان نیز بحث‌هایی مطرح شد.

اغلب چهره‌های قدیمی استقلال و پرسپولیس در این نشست صمیمانه روی حفظ و تکریم جایگاه پیشکسوتان و همچنین اتخاذ تدابیری ویژه جهت حل دغدغه‌های مالی استقلال و پرسپولیس اصرار داشتند مسئله‌ای که البته خود کیومرث هاشمی هم ۴۰ روز قبل در جریان عیادت از علی پروین روی آن تاکید فراوان داشت.

منبع: خبـر ورزشی