وریا غفوری کاپیتان اسبق استقلال که تابستان سال گذشته چند روز پس از قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم، دیگر قراردادش با استقلال تمدید نشد و به فولاد پیوست، روز پنجشنبه پس از مدت‌ها در یک محفل فوتبالی دیده شد. غفوری که زمستان پارسال در نیم فصل لیگ بیست و دوم از فولاد […]

- ملاقات وریا غفوری با مربی اسبق استقلال در حضور پیشکسوتان پرسپولیس

وریا غفوری کاپیتان اسبق استقلال که تابستان سال گذشته چند روز پس از قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم، دیگر قراردادش با استقلال تمدید نشد و به فولاد پیوست، روز پنجشنبه پس از مدت‌ها در یک محفل فوتبالی دیده شد.

غفوری که زمستان پارسال در نیم فصل لیگ بیست و دوم از فولاد هم جدا شده و حالا به نظر می‌رسد با توجه به حضورش در دوره‌های مربیگری، عملاً بازیگری را کنار گذاشته است، عصر روز پنجشنبه در مجلس ترحیم پدر مجید نامجومطلق سرمربی اسبق استقلال حضور یافت و این ضایعه را به آقا مجید که اتفاقاً مربی خودش هم در استقلال بوده تسلیت گفت.

نامجو مطلق از حضور وریا غفوری فوق العاده تشکر کرد و البته بقیه استقلالی‌ها نیز برخورد گرمی با کاپیتان اسبق آبی پوشان داشتند. جدا از چهره‌های سرشناس استقلال نظیر بهتاش فریبا و پرویز مظلومی، چند چهره بزرگ پرسپولیس مانند ناصر محمدخانی، حمید استیلی و … هم برای تسلیت گفتن به نامجو مطلق در مسجد حضور پیدا کرده بودند. البته وریا غفوری در زمانی وارد مسجد شد که ناصر محمدخانی و پرویز مظلومی قصد ترک آنجا را داشتند.

منبع: خبـر ورزشی