به گزارش زیرنویس از لرستان؛ اعظم روانشاد روز پنج‌شنبه در نخستین همایش تخصصی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان لرستان، با اشاره به نقش مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جامعه و دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری گفت: امروز تلاش به منظور رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب تکلیف عموم مردم به‌ویژه فعالان عرصه فرهنگ، دین و […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ اعظم روانشاد روز پنج‌شنبه در نخستین همایش تخصصی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان لرستان، با اشاره به نقش مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جامعه و دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری گفت: امروز تلاش به منظور رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب تکلیف عموم مردم به‌ویژه فعالان عرصه فرهنگ، دین و مساجد است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه تمدن‌سازی و جامعه‌پذیری از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است افزود: رفع این دغدغه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در عرصه فرهنگی، دینی و تکیه بر مسجدمحوری است.

 

روانشادبه فعالیت ۵۲۹ کانون فرهنگی هنری مسجد در لرستان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد اقدامات راهبردی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و خانواده، افزود: فعالیت‌های فرهنگی مسجدمحور بانوان می‌توانند بستر تمدن‌سازی باشند.

 

وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب فعالیت‌های خواهران بستر ایجاد تحول و تقویت عرصه فرهنگی باشد و برای کادرسازی، شبکه‌سازی و جذب نخبگان در کانون‌های تخصصی خواهران باید اقدام شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: از برنامه‌های موثر و تحول‌گرا کانون‌های تخصصی خواهران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حمایت می شود.

مهدی زکی پور / لرستان 

منبع خبر: رکنـا