به گزارش زیرنویس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید سرزده از پروژه ۷۵۰و احدی منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه اول فاطمیه (س) اظهار کرد: مأموران زحمت کش و ایثارگر پلیس با وجود تلاش‌ها و زحماتی که شبانه روز برای تأمین امنیت […]

به گزارش زیرنویس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید سرزده از پروژه ۷۵۰و احدی منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه اول فاطمیه (س) اظهار کرد: مأموران زحمت کش و ایثارگر پلیس با وجود تلاش‌ها و زحماتی که شبانه روز برای تأمین امنیت و آرامش جامعه می کشند از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیستند.

وی به کمبود منازل سازمانی پلیس در سطح کشور اشاره کرد و افزود: به همین دلیل بسیاری از کارکنان فراجا که فاقد مسکن هستند مجبورند بخش قابل توجهی از در آمد ماهیانه خود را صرف اجاره منزل کنند که اگر این مشکل برطرف شود کمک بسیار زیادی در زمینه ارتقای معیشت آنان خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به معیشت و منزلت کارکنان پلیس گفت: در برنامه هفتم توسعه علاوه بر ارتقای سطح معیشت و منزلت کارکنان فراجا به موضوع رفع مشکل مسکن آنان نیز توجه ویژه ای شده و امیدواریم با همکاری دولت و دستگاه‌های متولی این دغدغه برای همیشه برطرف شود.

سردار رادان با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای ساخت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی پلیس در سراسر کشور فراهم شده گفت: امیدواریم با همکاری و تلاش شبانه روزی و جهادی در درون سازمان و همکاری سایر دستگاه‌های برون سازمانی نهایتاً تا دو سال و نیم آینده تمامی این منازل سازمانی تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: برای اینکه از عقب ماندگی در این پروژه جلوگیری کرده و یک پیشتازی داشته باشیم سهم هر استان را در ساخت منازل سازمانی مشخص کردیم که سهم استان اصفهان بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ واحد است و در فاز اول بایستی هزار و ۱۰۰ واحد آن ساخته شود.

وی با بیان اینکه انتظامی اصفهان جزو رده‌هایی بود که عقب ماندگی زیادی در حوزه تأمین مسکن سازمانی کارکنان خود داشت تصریح کرد: خوشبختانه در بازدیدی که امروز انجام شد پیشرفت‌های خوبی را در زمینه ساخت بیش از ۷۵۰ واحد منزل سازمانی شاهد بودیم به گونه‌ای که گودبرداری‌ها انجام یافته، تعدادی از ساختمان‌ها پی ریزی شده و یک یا دو تا از ساختمان‌ها هم به غیر از پی ریزی، ستون‌های آنها هم ایجاد شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: با همتی که سردار “علینقیان پور” فرمانده انتظامی استان اصفهان دارند و اقدام جهادی که مهندسی فرماندهی و مهندسی فراجا انجام می‌دهند امیدوار هستیم که منازل سازمانی این پروژه کمتر از ۲ سال آینده آماده و در اختیار همکاران عزیز در این استان قرار گیرد.

سردار رادان افزود: در این پروژه علاوه بر واحدهای مسکونی، ساخت یک مجتمع پردیس رفاهی، یک دی کلینیک مجهز و یک مجموعه انتظامی شامل ساختمان پلیس فتا و کلانتری نیز پیش بینی شده که همه این مجموعه به نام مجتمع فاطمیه (س) نامگذاری شده و ان شاء الله به برکت این نام مقدس منشأ اثر خیر هم برای کارکنان پلیس و هم برای مردم خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیران، مهندسان، پیمانکاران، کارگران و دست اندرکاران این پروژه گفت: مطمئناً کسانی که در ساخت این مجموعه فعالیت می‌کنند اجر و پاداشی هم در نزد خداوند متعال دارند و هر خشتی که در این جا بنا می نهند یک نوع باقیات صالحات برای آنان است و دعای خیر عده زیادی که در آینده از این مجموعه استفاده خواهند کرد، پشت سرشان خواهد بود

منبع: مـهر