یمن برای حمله به اسرائیل آماده شد
یمن برای حمله به اسرائیل آماده شد

فارس نوشت: نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای ازسرگیری عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی و گسترش این عملیات‌ها اعلام کرد.  در این بیانیه آمده است: «در راستای اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین الحوثی (رهبر جنبش انصارالله) و در پاسخ به خواسته‌های ملت بزرگ یمن و دیگر آزادگان امت عربی و اسلامی برای […]

یمن برای حمله به اسرائیل آماده شد

فارس نوشت: نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای ازسرگیری عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی و گسترش این عملیات‌ها اعلام کرد. 

در این بیانیه آمده است: «در راستای اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین الحوثی (رهبر جنبش انصارالله) و در پاسخ به خواسته‌های ملت بزرگ یمن و دیگر آزادگان امت عربی و اسلامی برای ایستادگی در کنار ملت فلسطین و حمایت از مقاومت قهرمان آن، نیروهای مسلح یمن بر آمادگی خود برای ازسرگیری عملیات نظامی علیه دشمن اسرائیلی در صورت تصمیم آن برای آغاز مجدد تجاوزات علیه غزه، تأکید می‌کند».

بنابر گزارش وبگاه «المسیره»، نیروهای مسلح یمن همچنین تأکید کرد که هرگز در خصوص گسترش عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی تردید نخواهد کرد و این عملیات را گسترش خواهد داد تا اهدافی را شامل شود که این رژیم در خشکی و دریا انتظار آن را نداشته باشد.»

در این بیانیه آمده است: «نیروهای مسلح یمن به ممانعت از کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ ادامه می‌دهد و اقدامات بیشتری را برای تضمین اجرای کامل این تصمیم اتخاذ خواهد کرد». 

در بیانیه مذکور همچنین آمده است که نیروهای مسلح یمن تأکید می‌کند که عملیات‌های نظامی آن در صورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، متوقف خواهد شد. 

نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از تمامی آزادگان عربی و اسلامی خواست تا مواضع درخشانی در قبال مسئله فلسطین و حمایت و پشتیبانی از مقاومت آن اتخاذ کنند. 

منبع: اطلاعات انلاین