به گزارش زیرنویس، تیم بوکس نوجوانان کشورمان که ماه پیش در غیاب رقبای اصلی خود (با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی ارمنستان) به یک طلا، یک نقره و سه برنز در رقابتهای قهرمانی آسیا دست پیدا کرده بود، در رقابتهای جهانی ارمنستان عملکرد قابل قبولی نداشت و با ۶ شکست و تنها یک پیروزی به […]

به گزارش زیرنویس، تیم بوکس نوجوانان کشورمان که ماه پیش در غیاب رقبای اصلی خود (با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی ارمنستان) به یک طلا، یک نقره و سه برنز در رقابتهای قهرمانی آسیا دست پیدا کرده بود، در رقابتهای جهانی ارمنستان عملکرد قابل قبولی نداشت و با ۶ شکست و تنها یک پیروزی به کار خود در این مسابقات پایان داد. عملکرد بوکسورهای ایران در این رقابتها:

۶۰ کیلوگرم: اشکان هاشمی مقابل کائورو از بلاروس شکست خورد و از گردونه رقابتها حذف شد.

۶۳ کیلوگرم: امیرمحمد رستم‌پور با جان مایر از جمهوری ایرلند مبارزه کرد و شکست خورد.

۶۶ کیلوگرم: محمدصالح مصباحی در نخستین مصاف خود مقابل کاکابادزه‌ از گرجستان به پیروزی رشید و در دیدار دوم مقابل اکبر احمدوف نماینده ازبکستان شکست خورد.

۷۰ کیلوگرم: ماهان ساجدی مقابل سیرماگایان‌ از ارمنستان شکست خورد.

۷۵ کیلوگرم: عبدالرحمان دارا دارنده مدال نفره آسیا ابتدا قرعه استراحت داشت و سپس با دانیل یولبر برناندو نماینده اسپانیا به روی رینگ رفت ولی با قبول شکست از گردونه رقابتها حذف شد.

۸۰+ کیلوگرم: عباس گرشاسبی ابتدا قرعه استراحت داشت و در ادامه مقابل سالیکوف نماینده ازبکستان شکست خورد و از گردونه رقابتها حذف شد.

رقابتهای بوکس نوجوانان جهان از سوم آذر به میزبانی ارمنستان آغاز شده و تا سیزدهم این ماه ادامه دارد.

هدایت این تیم را اکبر احدی به‌ عنوان سرمربی برعهده داشت و آرش روشنایی و مجتبی فرجی مربیان تیم بودند.

منبع: مـهر