مینه سوتا با چهارده برد جایگاهش در صدر جدول کنفرانس غرب را مستحکم کرد
مینه سوتا با چهارده برد جایگاهش در صدر جدول کنفرانس غرب را مستحکم کرد

در ادامه رقابت‌های بسکتبال ان بی‌ای بامداد امروز مینه سوتا تیمبرولوز صدر نشین کنفرانس غرب ۱۰۱_۹۰یوتا جاز را مغلوب کرد و چهاردهمین برد فصل خود را به ثبت رساند. در این دیدار کارل آنتونی از مینه سوتا با کسب ۳۲امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. در دیگر دیدار مهم میلواکی باکس تیم رده […]

- مینه سوتا با چهارده برد جایگاهش در صدر جدول کنفرانس غرب را مستحکم کرد

در ادامه رقابت‌های بسکتبال ان بی‌ای بامداد امروز مینه سوتا تیمبرولوز صدر نشین کنفرانس غرب ۱۰۱_۹۰یوتا جاز را مغلوب کرد و چهاردهمین برد فصل خود را به ثبت رساند. در این دیدار کارل آنتونی از مینه سوتا با کسب ۳۲امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

در دیگر دیدار مهم میلواکی باکس تیم رده دوم کنفرانس شرق ۱۲۰_۱۱۳نتیجه را به شیکاگو بولز واگذار کرد و متحمل ششمین باخت فصل خود شد. نیکولا ووکیچ سنتر شیکاگو با کسب ۲۹امتیاز، ده ریباند و‌شش پاس منجر به گل نقش بسزایی در برد تیمش داشت. در آنسوی میدان تلاش‌های یانیس آنتتکومپو فوروارد میلواکی که ۲۶امتیاز، چهارده ریباند و پنج پاس منجر به امتیاز به ثمر رساند برای برد تیمش کافی نبود.

اوکلاهاما ساندر تیم رده سومی کنفرانس غرب ۱۳۳_۱۱۰ لس آنجلس لیکرز را شکست داد و به دوازدهمین برد فصل خود دست یافت. شای الکساندر گارد اوکلاهاما با کسب ۳۳ امتیاز ستاره میدان بود.

میامی هیت از کنفرانس شرق ۱۴۲_۱۳۲ایندیانا پیسرز را شکست داد. در این دیدار جیمی باتلر از میامی با ۳۶امتیاز نقش بیشترین نقش را در پیروزی تیم ایفا کرد، اما ستاره میدان کسی نبود جز تایریس هالیبرتون گارد ایندیانا که ۴۴امتیاز کسب کرد، اما نتوانست مانع شکست خود شود.

در سایردیدارهاپورتلند، نیویورک، شارلوت، آتلانتا و‌گلدن استیت موفق به برد برابر حریفانشان شدند. این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری شش دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون، اورلاندو و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا، دنور و اوکلاهاما از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران