سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش مأموران کلانتری ۲۲ صباشهر از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از قتل یک نفر بر اثر تیراندازی در شهرک اسدآباد مطلع شده و با حضور در محل رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. وی با بیان اینکه با توجه به […]

- قتل خانوادگی با اسلحه شکاری

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش مأموران کلانتری ۲۲ صباشهر از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از قتل یک نفر بر اثر تیراندازی در شهرک اسدآباد مطلع شده و با حضور در محل رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با توجه به موضوع این پرونده به صورت ویژه در دستورکار قرار داشت، گفت: مأموران بلافاصله برای حفظ صحنه و آلات و ادوات جرم، بررسی صحنه قتل را آغاز کرده و کارشناسان نیز به محل اعزام شدند. در نتیجه این اقدامات نیز مشخص شد که قاتل فردی است ۴۱ ساله که با اسلحه شکاری یکی از اقوام نزدیک خود را به قتل رسانده است.

فتاحی با بیان اینکه هنگام حضور ماموران در محل سلاح شکاری دارای فشنگ جنگی در دستان متهم به قتل بود، گفت: با توجه به اینکه بیم هرگونه اقدام دیگری از سوی این فرد وجود داشت، لذا مأموران با اقدام فنی و روانشناسی قاتل را خلع سلاح و او را دستگیر کردند. همچنین جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها علت قتل را مسائل و مشکلات خانوادگی اعلام کرد. در ادامه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه رسیدگی به پرونده روانه دادسرا شد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین