به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، مصوبات سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور که شامگاه روز گذشته (پنج‌شنبه ۹ آذرماه) در فرمانداری کنگاور برگزار شد در چند دسته تقسیم می‌شود. در خصوص شرکت آب و فاضلاب اصلاح پنج کیلومتر شبکه آبرسانی تا پایان سال جاری، تامین آب شرب پنج روستا تا خرداد […]

- مصوبات سفر استاندار کرمانشاه به کنگاور اعلام شد

به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، مصوبات سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور که شامگاه روز گذشته (پنج‌شنبه ۹ آذرماه) در فرمانداری کنگاور برگزار شد در چند دسته تقسیم می‌شود.

در خصوص شرکت آب و فاضلاب اصلاح پنج کیلومتر شبکه آبرسانی تا پایان سال جاری، تامین آب شرب پنج روستا تا خرداد ماه سال ۱۴۰۳، رفع مشکل آب شرب شهر گودین از طریق حفر چاه، احداث مخزن و اصلاح شبکه تا خرداد سال ۱۴۰۳ و توسعه شبکه فاضلاب کنگاور از مصوبات لازم الاجرا است.

در بحث اداره‌کل راه و شهرسازی، این مقام مسئول موظف به اجرای سه کیلومتر از ۱۷ کیلومتر باقی مانده محور کنگاور به نهاوند تا قبل از سفرهای اربعین سال ۱۴۰۳ و همچنین زیربار بردن سه کیلومتر اجرا شده تا یک هفته آینده است.

در حوزه راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای، بهسازی و اجرای ۱۳، هشت و ۱۴ کیلومتری روکش آسفالت محور کنگاور به اسد آباد، تویسرکان و سنقر از مصوبات مورد توجه است.

در حوزه بنیاد مسکن، اجرای طرح هادی ۱۳ روستا تا پایان سال ۱۴۰۳ و اتمام اجرای طرح هادی ۲ روستا تا پایان دی ماه سال جاری از برنامه‌های مهم مد نظر است.

در خصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی، احداث مرکز فوریت‌های پزشکی در شهرک آموزگار و روستاهای گودین و فش تا قبل از هفته دولت سال ۱۴۰۳، راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روستای قارلق تا خرداد ماه سال ۱۴۰۳ و واگذاری یک‌ دستگاه آمبولانس و سونوگرافی تا پایان سال جاری از جمله مصوبات است.

در بحث شرکت توزیع نیروی برق، اصلاح ۳۰ کیلومتر شبکه داخل شهری و تبدیل به کابل‌های خودنگهدار تا پایان سال جاری از مصوبات این شرکت است.

از مصوبات اداره کل جهاد کشاورزی مرمت و بازسازی سه کیلومتر در قالب پنج رشته از قنوات شهرستان و واگذاری ۱/۶ کیلومتر لوله به منظور انتقال آب کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی است.

اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مصوبات خود موظف به راه‌اندازی موزه میراث فرهنگ و واگذاری حمام‌های تاریخی به بخش خصوصی تا پایان سال جاری است.

مصوبات شرکت آب منطقه‌ای شامل آبگیری سد کبوتر لانه تا نیمه نخست دی ماه سال جاری، پیگیری برخورد قانونی و مسدودسازی چاه‌های غیرمجاز به صورت مستمر و پیگیری تامین اعتبار به منظور اجرای خط انتقال ٱب و تصفیه خانه از طریق وزارت نیرو و از محل اعتبارات اختصاص یافته به این بخش تا پایان سال جاری است.

مصوبات اداره‌کل تجهیزات و نوسازی مدارس شامل اختصاص هفت میلیارد ریال بودجه برای رفع مشکلات گرمایشی مدارس تا پایان سال جاری، تکمیل و تحویل مدارس روستایی تا خرداد ماه ۱۴۰۳ و تکمیل مدرسه مهرآوران شهر کنگاور تا شهریور ماه ۱۴۰۳ است.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مصوبات موظف به تجهیز سالن آمفی تئاتر یادگار امام (ره) و پیگیری راه اندازی سینمای شهر کنگاور تا پایان سال جاری است.

اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری با توجه به مصوبات موظف به اجرای پروژه آبخیزداری حوزه بالادست سد آناهیتا تا خرداد ۱۴۰۳ و انعقاد قرارداد مطالعه اجرای پروژه آبخیزداری حوزه عزیز آباد و ضلع شمالی شهر کنگاور تا دهه فجر است.

منبع: خبـرآنلاین