طارمی جوایز مهم کافا را درو کرد+ (عکس)
طارمی جوایز مهم کافا را درو کرد+ (عکس)

مهدی طارمی پس از فصل فوق‌العاده‌ای که در پورتو داشت و به آقای گلی در لیگ برتر پرتغال رسید و علاوه بر آن در رسیدن تیمش به قهرمانی در جام حذفی نقش مهمی داشت، در رقابت‌های ملی نیز درخشان ظاهر شد و توانست در تورنمت کافا به‌عنوان بهترین گلزن انتخاب شود.

طارمی جوایز مهم کافا را درو کرد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی پس از فصل فوق‌العاده‌ای که در پورتو داشت و به آقای گلی در لیگ برتر پرتغال رسید و علاوه بر آن در رسیدن تیمش به قهرمانی در جام حذفی نقش مهمی داشت، در رقابت‌های ملی نیز درخشان ظاهر شد و توانست در تورنمت کافا به‌عنوان بهترین گلزن انتخاب شود.

ستاره ایرانی پورتو در نخستین بازی تیم ملی ایران در تورنمنت کافا مقابل افغانستان سه گل به ثمر رساند و روی یک گل تاثیرگذاری مستقیم داشت و پس از آن در دیدار برابر قرقیزستان نیز دوباره هت‌تریک کرد و نمایش درخشانی داشت که امشب هم یک عملکرد مثبت دیگر برای رسیدن تیم ملی به برد ارائه داد.

1889519

مهدی طارمی امشب در فینال تورنمنت کافا علاوه بر نمایش موثر در خط حمله تیم ملی، با یک توپ‌گیری و موقعیت‌سازی برای سردار آزمون، زمینه‌ساز تک گل ایران مقابل ازبکستان شد تا شاگردان قلعه‌نویی به قهرمانی در این مسابقات برسند.

طارمی در زمان اهدای جوایز، به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد و علاوه بر آن با زدن ۶ گل در سه دیدار تیم ملی ایران، جایزه بهترین گلزن تورنمنت کافا را نیز دریافت کرد.

1889522
  • منبع خبر : ورزش 3