هفته چهاردهم سری آ، با برگزاری یک بازی میان تیم‌های مونتسا و یوونتوس آغاز شد که این بازی را بانوی پیر با نتیجه ۲-۱ به سود خود به پایان رساند. یوونتوس بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کرد و روی یکی از اولین حملات خود در دقیقه ۱۱ صاحب یک پنالتی شد که مهاجم […]

- صدر جدول به بانو رسید/ پیروزی پس از شوک دقیقه آخر

هفته چهاردهم سری آ، با برگزاری یک بازی میان تیم‌های مونتسا و یوونتوس آغاز شد که این بازی را بانوی پیر با نتیجه ۲-۱ به سود خود به پایان رساند.

یوونتوس بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کرد و روی یکی از اولین حملات خود در دقیقه ۱۱ صاحب یک پنالتی شد که مهاجم صرب این تیم دوشان ولاهوویچ آن را هدر داد هرچند تنها یک دقیقه بعد کرنر حاصل از دفع توپ توسط دروازه‌بان تیم میزبان با ضربه سر سنگین آدرین رابیو به گل نخست بازی تبدیل شد. یووه بعد از این گل‌ چند موقعیت دیگر برای گلزنی داشت که آنها را هدر داد و در ادامه مطابق معمول عقب نشست و دفاع را به زدن گل‌های بعدی ترجیح داد. این برنامه به ضرر بیانکونری تمام شد، چرا که مونتسا در دقیقه نخست وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم توسط والنتین کاربونی گل تساوی را زد. شوک دریافت این گل بدهنگام اما خیلی طولانی نبود و تیم میهمان تنها سه دقیقه بعد گل برتری را زد و این بار هم هافبک فرانسوی‌اش آدرین رابیو در ثبت این گل نقش کلیدی داشت. او با فرار از سمت راست محوطه جریمه مونتسا، پاسی رو به عقب را برای فدریکو گاتی ارسال کرد او کار را تمام کرد.

به این ترتیب شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که فصل گذشته دو بار در سری آ به مونتسا باخته بودند، از این تیم انتقام گرفتند و با این پیروزی ۳۳ امتیازی شدند تا موقتاً با سبقت از اینتر صدرنشین جدول شوند.

منبع: خبـر ورزشی