پرسپولیس این هفته مسابقه بسیار حساسی را مقابل نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد کرد و اگر بتواند حریف متمول خودش را شکست بدهد، شرایط برای حضورش در مراحل حذفی این مسابقات فراهم خواهد شد. قطعاً از این مسابقه استقبال بسیار خوبی در ورزشگاه آزادی به عمل می‌آید و هواداران پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی […]

پرسپولیس این هفته مسابقه بسیار حساسی را مقابل نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد کرد و اگر بتواند حریف متمول خودش را شکست بدهد، شرایط برای حضورش در مراحل حذفی این مسابقات فراهم خواهد شد.

قطعاً از این مسابقه استقبال بسیار خوبی در ورزشگاه آزادی به عمل می‌آید و هواداران پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی و شاگردانش را تنها نخواهند گذاشت اما علاوه بر طرفداران عادی، تماشاگران ویژه‌ای هم از طرف مدیریت باشگاه برای حضور در استادیوم دعوت شده‌اند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پنجشنبه شب از علی پروین ستاره فراموش نشدنی و یکی از اسطوره‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس به طور رسمی دعوت کرد تا با حضور در ورزشگاه، جدال پرسپولیس مقابل الدحیل قطر را از نزدیک تماشا کند و در جشن صعود قرمز پوشان سهیم شود.

البته علی پروین در رابطه با حضورش به درویش قول نداد ولی اطرافیانش معتقدند که با توجه به شرایط حساس پرسپولیس، احتمال دارد او به استادیوم برود و کار را از نزدیک شاهد باشد. حتما اگر پروین به ورزشگاه برود، با استقبال بسیار گرم هواداران پرسپولیس مواجه خواهد شد.

پرسپولیس – الدحیل با حضور یک مهمان ویژه/ این ستاره برای تشویق پرسپولیسی‌ها به آزادی می‌آید

منبع: خبـر ورزشی