به گزارش خبرگزاری زیرنویس کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، اظهار کرد: در هشت ماهه سپری شده از سالجاری ۶۵٩ میلیون و ٨٨٧ هزارو ۴٧٢ دلار کالای صادراتی به وزن یک میلیون و ٨٨٢ هزارو ٧۶۶ تن از طریق گمرک پرویزخان به خارج از کشور صادر شده است. وی افزود: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک […]

- افزایش ٢٠ درصدی صادرات کالا از گمرک پرویزخان

به گزارش خبرگزاری زیرنویس کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، اظهار کرد: در هشت ماهه سپری شده از سالجاری ۶۵٩ میلیون و ٨٨٧ هزارو ۴٧٢ دلار کالای صادراتی به وزن یک میلیون و ٨٨٢ هزارو ٧۶۶ تن از طریق گمرک پرویزخان به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی ٢٠ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ٣۴ درصدی داشته است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک پرویزخان را کلینکر سیمان، ورق فولادی، میوه و تره بار،میلگرد ساده و آجدار، شمش و ورق فولادی، انواع کاشی، کیک و بیسکویت محصولات پلاستیکی و دیگر اقلام است.

افزایش ١٧ درصدی ارزش کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی

وی بیان کرد: در هشت ماهه سپری شده از سالجاری ٢۶ میلیون و ٨۶٣ هزارو ٣٢٣ دلار کالای صادراتی به وزن ١٩۶ هزارو ٧٣١ تن از طریق گمرک شوشمی به کشور عراق ارسال شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش ١٧ درصد افزایش و از حیث وزن کاهش ٢ درصدی داشت.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک شوشمی را سنگ آهن، میوه و تره بار، ادوات کشاورزی، صنایع دستی (از جمله گیوه،سبد و گهواره )، گچ ساختمانی، نمک خوراکی ،شیره توت محلی و نان شیرینی عنوان کرد.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین