اشتباه وحشتناک یک زن دنیای فوتبال را شوکه کرد
اشتباه وحشتناک یک زن دنیای فوتبال را شوکه کرد

ورزش سه نوشت: تیم ملی زنان اسپانیا، قهرمان جهان، دیروز به ایتالیا ۳-۲ باخت ولی با این حال توانست به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه یابد.  اسپانیا نیمه اول از ایتالیا پیش بود ولی در شروع نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد. نکته عجیب اینکه اسپانیا نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع […]

- اشتباه وحشتناک یک زن دنیای فوتبال را شوکه کرد

ورزش سه نوشت: تیم ملی زنان اسپانیا، قهرمان جهان، دیروز به ایتالیا ۳-۲ باخت ولی با این حال توانست به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه یابد. 

اسپانیا نیمه اول از ایتالیا پیش بود ولی در شروع نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد. نکته عجیب اینکه اسپانیا نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع کرده بود و با یک یار کمتر گل تساوی را دریافت کرد.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، بین دو نیم آتنئا و آیتانا با تصمیم مربی تعویض شدند و لوسیا و استر قرار شد به جای آنها وارد زمین شوند. لوسیا وارد زمین شد ولی استر انگار از تعویضش مطلع نبود و روی نیمکت نشست. پس از دو دقیقه کادر فنی متوجه اشتباهش شد و به استر دستور ورود به زمین را داد ولی دیگر دیر شده بود.

توجیه مونتسه در مورد اشتباه عجیب: مربی اسپانیا اما در پایان بازی گفت که بین دو نیمه تنها آتنئا را تعویض کرده بود ولی قبل از شروع نیمه دوم آیتانا اطلاع می دهد که شرایط مساعد ندارد و به همین دلیل استر دیر وارد زمین شد.

منبع: اطلاعات انلاین