رم پس از تساوی ناامیدکننده در بازی پنج‍شنبه شب مقابل سروت به دنبال بازگشت به روند پیروزی است. مورینیو و یارانش قرار است روز یکشنبه به رجیو امیلیا بروند تا مقابل ساسولو قرار بگیرند. گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که بازیکنانی مانند جانلوکا مانچینی و ریک کارسدورپ به ترکیب اصلی رم باز خواهند […]

- ستاره رم علیه سردار آزمون برای ترکیب اصلی

رم پس از تساوی ناامیدکننده در بازی پنج‍شنبه شب مقابل سروت به دنبال بازگشت به روند پیروزی است.

مورینیو و یارانش قرار است روز یکشنبه به رجیو امیلیا بروند تا مقابل ساسولو قرار بگیرند. گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که بازیکنانی مانند جانلوکا مانچینی و ریک کارسدورپ به ترکیب اصلی رم باز خواهند گشت.

روی پاتریسیو، اسپیناتزولا، کریستانته و پلگرینی همگی از ابتدا به میدان خواهند رفت. دیبالا و لوکاکو یک بار دیگر خط حمله را هدایت خواهند کرد و سردار آزمون گزینه اول مورینیو برای حضور در زمین به عنوان یار تعویضی خواهد بود.

گفتنی است سردار در بازی‌های قبلی رم نمایش‌های بسیار خوبی را از خود ارائه داده و انتظار می‌رود او حتی به ترکیب اصلی رم نیز تزریق شود، اما ژوزه مورینیو اخیرا تاکید کرد که حضور همزمان او و دیبالا در ترکیب اصلی دشوار است و ستاره ایرانی برای رسیدن به این هدف باید عملکرد دفاعی خود را تقویت کند.

منبع: خبـر ورزشی