در حالی که بعد از نهایی شدن انتقال سردار آزمون به باشگاه رم بسیاری از هواداران این تیم نسبت به این خرید معترض شدند، اما ستاره ایرانی بدون توجه به این مسائل با اعتماد به نفس به کار خود در تمرینات جالورسی ادامه داد و رفته رفته خودش را به ژوزه مورینیو ثابت کرد. پیش […]

- اولین مزد درخشش سردار آزمون در رم ایتالیا!

در حالی که بعد از نهایی شدن انتقال سردار آزمون به باشگاه رم بسیاری از هواداران این تیم نسبت به این خرید معترض شدند، اما ستاره ایرانی بدون توجه به این مسائل با اعتماد به نفس به کار خود در تمرینات جالورسی ادامه داد و رفته رفته خودش را به ژوزه مورینیو ثابت کرد.

پیش از وقفه بازی‌های ملی اخیر بود که سردار آزمون موفق شد اولین گل خود را هم برای رم به ثمر برساند. جایی که رم تا لحظات پایانی از حریف خود عقب بود، اما سردار آزمون گل تساوی بخش این تیم را به ثمر رساند و در ادامه روملو لوکاکو نیز گل دوم تیمش را زد تا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران زمینه ساز یک برد ارزشمند برای شاگردان ژوزه مورینیو شود.

سردار همچنین در بازی هفته گذشته مقابل اودینزه با ورود به زمین نقش مهمی در به ثمر رسیدن گل دوم رم ایفا کرد. اگرچه سردار آزمون همچنان به مهره ثابت ژوزه مورینیو تبدیل نشده و سرمربی پرتغالی اخیراً اعلام کرد که با وجود علاقه‌اش به این بازیکن او باید در فاکتورهای دفاعی پیشرفت کند، اما حالا دیگر توانایی‌های سردار بر هیچ‌یک از هواداران رم پوشیده نیست. همان‌طور که اخیراً یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه رم یعنی ایل رومانیستا در مقاله‌اش مفصل به تمجید از این ستاره ایرانی پرداخت

اگرچه هنوز مورینیو پاداش این درخشش سردار آزمون را نداده و این بازیکن به ترکیب اصلی رم راه نیافته است، اما آزمون اکنون به نوعی اولین مزد خود را بابت عملکرد فوق‌العاده اخیرش دریافت کرد. صفحه اینستاگرام رم از چهار نامزد دریافت جایزه بازیکن ماه نوامبر این باشگاه رونمایی کرد که سردار آزمون نیز در بین آنها قرار دارد. روملو لوکاکو، ادوارد بووه و پائولو دیبالا از دیگر نامزدهای دریافت جایزه بازیکن ماه نوامبر باشگاه رم محسوب ‌شوند.

صفحه رسمی رم از هواداران درخواست کرده که با مراجعه به سایت باشگاه در این رای‌گیری شرکت کنند. باید منتظر ماند و دید که آیا سردار آزمون در پایان این رای‌گیری به عنوان بازیکن ماه نوامبر باشگاه رم انتخاب خواهد شد یا خیر!

بیشتر بخوانید: ستاره رم علیه سردار آزمون برای ترکیب اصلی

منبع: خبـر ورزشی