منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باتوجه به بررسی شاخص‌های آلاینده و پیش‌بینی‌های هواشناسی، فردا یکشنبه دوازدهم آذرماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود. وی […]

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باتوجه به بررسی شاخص‌های آلاینده و پیش‌بینی‌های هواشناسی، فردا یکشنبه دوازدهم آذرماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده تعطیل و آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از آلایندگی ناشی از سوزاندن بقایای گیاهی در پارک ناژوان، مقرر شد تا اطلاع ثانوی بهره برداری از عرصه پارک جنگلی ناژوان از ساعت ۱۵ محدود و ورودی‌های این پارک توسط شهرداری اصفهان مسدود گردد.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و … همچنان ممنوع است.

وی گفت: اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان متذکر شد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌نماید.

شیشه فروش با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توسط دستگاه‌های مسئول به منظور کنترل منابع آلاینده، از هم استانی‌ها و شهروندان اصفهانی خواست تا همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند.

منبع: مـهر