به گزارش زیرنویس، فردا تا روز چهارشنبه تردد خودروها بر اساس زوج و فرد در محدوده طرح آلودگی هوا نیز اجرا خواهد شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص این خبر گفت : از فردا تا روز پنج شنبه […]

به گزارش زیرنویس، فردا تا روز چهارشنبه تردد خودروها بر اساس زوج و فرد در محدوده طرح آلودگی هوا نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص این خبر گفت : از فردا تا روز پنج شنبه تردد خودروها در محدوده طرح آلودگی ها نیز بر اساس پلاک زوج و فرد خواهد بود .

سرهنگ موسوی پور گفت : در این چهار روز و  تا آخر هفته در محدوده طرح زوج و فرد  تردد فقط بر اساس رقم آخر پلاک خودروها خواهد بود

وی گفت : بر اساس مصوبات کمیته آلودگی هوای شهر تهران ، فردا یکشنبه تنها خودروهایی می توانند در این محدوده تردد نمایند که پلاک آنها فرد و روز دوشنبه خودروهای با پلاک زوج   حق تردد خواهند داشت و همین طور تا پایان روز چهارشنبه این طرح اجرا خواهد شد .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : با تقویت و  استقرار بیشتر  تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده های اعلامی  ، این  طرح به صورت جدی اجرا و با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد .

وی اذعان داشت : تا به امروز ۶ هزار خودرو که  برگه معاینه فنی داشته ولی دودزا بوده  و هوا را آلوده کرده اند معاینه فنی آنها ابطال و مجدد جهت اخذ معاینه فنی به مراکز مربوطه اعزام شده اند که از فردا نیز مجدد و در ادامه ، اگر خودرویی دارای برگه  معاینه فنی باشد ولی با رویت همکاران بنده ملاحظه شود که دودزا بوده و یا هوا را آلوده می کند با این خودروها نیز برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد .

سرهنگ موسوی ور گفت : امروز  در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران همچنین طرح  ممنوعیت و محدودیت  ورود کامیون ها به شهر تهران نیز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی برای آن در نظر گرفته شد که متعاقبا اعلام می گردد .

وی بیا داشت : اجرای این طرح از درب منازل نیست و فقط در محدوده طرح زوج و فرد سابق و یا همان طرح آلودگی هوای کنونی اجرا خواهد شد و تا پنج شنبه نیز ادامه خواهد داشت ،

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : راکبین و دارندگان موتورسیکلت ها هم در نظر داشته باشند که اگر وسیله آنان نیز دودزا باشد با آنها نیز طبق قانون برخورد و از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا