برای صعود مقتدرانه در آسیا آماده هستیم
برای صعود مقتدرانه در آسیا آماده هستیم

 محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در بدو ورود کاروان تیم اصفهانی به کشور عربستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان تیم ما از سوى مسئولان ذی‌ربط و سفیر جمهوری اسلامی ایران در شهر جده، مورد استقبال قرار گرفت. او ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم امشب در هتل مستقر خواهد شد و […]

- برای صعود مقتدرانه در آسیا آماده هستیم

 محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در بدو ورود کاروان تیم اصفهانی به کشور عربستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان تیم ما از سوى مسئولان ذی‌ربط و سفیر جمهوری اسلامی ایران در شهر جده، مورد استقبال قرار گرفت.

او ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم امشب در هتل مستقر خواهد شد و فردا تمرین ویژه تیم در زمین تمرینی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: مسابقه ۲ تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، روز دوشنبه در محل شهر ورزشی عبدالعزیز مکه برگزار خواهد شد که یک ساعت و ده دقیقه با شهر جده فاصله دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

او بیان کرد: بازیکنان تیم از شرایط روحی و جسمی خوبی برخوردار هستند و تمرینات مدنظر، بررسی‌ها و آنالیز‌های مربوطه برای این مسابقه توسط کادر فنی صورت گرفته است و همه بازیکنان برای یک رویارویی بزرگ و مقتدرانه در آسیا آماده هستند.

ساکت عنوان کرد: امیدواری بسیاری به این مسابقه داریم؛ خیلی قاطعانه می‌گویم که هدف‌گذاری و اراده همه بازیکنان و کادر فنی بر این استوار شده که زمینه صعود تیم در مسابقات آسیایی فراهم باشد.

او  خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات فراروی تیم سپاهان در بخش‌های داخلی و خارجی، همبستگی داخلی، اراده قوی و شخصیت بالای فنی – ورزشی مجموعه و هماهنگی انجام شده بین هیئت مدیره باشگاه، شرکت فولاد مبارکه، کادر فنی و بازیکنان، زمینه‌ای فراهم شده که تیم از این مسیر و از این پیچ سنگین عبور کند و در مسیر رو به رشد قدم‌هایی را بردارد.

باشگاه خبرنگاران