به گزارش زیرنویس، کارگردان سریال زخم‌ کاری در اینستاگرام نوشت: پخش فصل دوم خم کاری تمام شد. اپیزود پایانی این فصل با ششصد و پنجاه و دو هزار نمایش ثبت شده در روز جمعه رکورد تماشای آخرین قسمت یک سریال در روز اول نمایش اش در پلتفرم فیلیمو را شکست رکورد قبلی با پانصد و […]

به گزارش زیرنویس، کارگردان سریال زخم‌ کاری در اینستاگرام نوشت: پخش فصل دوم خم کاری تمام شد. اپیزود پایانی این فصل با ششصد و پنجاه و دو هزار نمایش ثبت شده در روز جمعه رکورد تماشای آخرین قسمت یک سریال در روز اول نمایش اش در پلتفرم فیلیمو را شکست رکورد قبلی با پانصد و هشتاد و سه هزار ار بار تماشا در روز اول نمایش در اختیار سریال سقوط بود و حالا این افتخار در دستان سازندگان “زخم کاری” است.

زخم کاری

توجه کنید این فقط آمار روز اول پخش سریال است و نشان دهنده ی میزان تشنگی مخاطبان برای تماشای قسمت جدید و گرنه میزان تماشای قسمت اول از فصل دوم سریال تا کنون از عدد یک میلیون و سیصد هزار نمایش گذشته و هنوز هم تماشایش ادامه دارد.

زخم کاری

پس بیایید راجع به واقعیات و فکت ها صحبت کنیم. عکسها را ورق بزنید و مسیر رشد تماشاگران زخم کاری را در نمودارها دنبال کنید. شاخصهای سفید تماشاگران فصل یک و شاخصهای نارنجی تماشاگران فصل دوم را نشان میدهد. از دو سال پیش که قسمت اول زخم کاری پخش شد تا همین جمعه که قسمت آخر فصل دوماش به نمایش درآمد مسیری پر چالش و با شکوه را در کنار شما پیموده‌ایم. نقد و نظر لازمه رشد هر اثری است و در این مورد زخم کاری تافته جدا بافته نیست اما فکتها صراحت بیشتری دارند. این اعداد و ارقام واقعیتی را در خود پنهان کرده‌اند. این که شما هرگز و در هیچ مقطعی نتوانسته اید از تماشای زخم کاری بگذرید. شما نتوانستید جمعه‌ها بر وسوسه دیدن زخم کاری غلبه کنید و نادیده اش بگیرید.

زخم کاری

گاهی عصبانی شدید، غر زدید، گله کردید حتا بعضیهایتان فحش دادید اما….

واقعیت این است که هر هفته بیشتر از هفته قبل تماشایش کردید این چالش ما با شماست. رابطه ای عمیق عجیب، دیوانه وار و گاهی پر تنش اما ناگسستنی بین شما تماشاگران عزیز و ما سازندگان “زخم کاری” در جریان است. این روزها سرخوش از میزان مخاطبان فصل دوم سریال دست به کار ساخت فصل سوم “زخم کاری” شده ایم هم چنان جذاب، پرتنش با داستانی سرکش و البته شاید برای بعضی از شما غیر قابل تحمل.

زخم کاری

همه چیز خوب پیش برود به زودی فصل جدید را هم نمایش میدهیم و شما باز هم تماشا خواهید کرد. بسیار بیشتر از قبل.

چرا که تماشا نکردن زخم” “کاری” کار راحتی نیست.

نمیشود واقعیت را انکار کرد؛ همه زخم کاری می‌بینند.

حتا شما دوست عزیز

 

منبع خبر: رکنـا