مرتضی مینویی اظهار کرد: فعالیت آموزشی مقاطع پیش دبستان و دبستان در ۲ نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه در شهرهای تبریز، اسکو، ایلخچی، سهند، سردرود و بخش خسروشاه و باسمنج بصورت غیر حضوری است. وی افزود: با توجه به پایداری وضعیت جوی و افزایش نسبی شاخص‌های آلودگی هوا که ۱۵۴ است و […]

- این مقاطع تحصیلی در تبریز، یکشنبه تعطیل شد/جزئیات

مرتضی مینویی اظهار کرد: فعالیت آموزشی مقاطع پیش دبستان و دبستان در ۲ نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه در شهرهای تبریز، اسکو، ایلخچی، سهند، سردرود و بخش خسروشاه و باسمنج بصورت غیر حضوری است.

وی افزود: با توجه به پایداری وضعیت جوی و افزایش نسبی شاخص‌های آلودگی هوا که ۱۵۴ است و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت وضع هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس توصیه می‌شود: افراد حساس اعم از کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز اجتناب نموده و از هرگونه فعالیت ورزشی بصورت انفرادی و گروهی در محیط باز خودداری کنند.
وی همچنین ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش میزان آلایندگی، معادن مستقر در شعاع ۳۰ کیلومتری اطراف شهر تبریز اعم از شن و ماسه، پوکه و کارخانه های تولید آسفالت فردا تعطیل خواهند بود.
مینویی اضافه کرد: پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی با اعمال قانون درباره خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل رویت دارند از تردد آن‌ها جلوگیری خواهند کرد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین