به گزارش زیرنویس به نقل از افکار نیوز، آلودگی هوای تهران همچنان ادامه دارد و براساس گزارشات سازمان هواشناسی شاهد افزایش آلاینده ها طی امروز و فردا خواهیم بود. مدارس استان تهران نیز فردا تعطیل شدند. همچنین احتمال تعطیلی و دورکاری ادارات استان تهران فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۲ وجود دارد. در صورت اعلام خبر تعطیلی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از افکار نیوز، آلودگی هوای تهران همچنان ادامه دارد و براساس گزارشات سازمان هواشناسی شاهد افزایش آلاینده ها طی امروز و فردا خواهیم بود. مدارس استان تهران نیز فردا تعطیل شدند. همچنین احتمال تعطیلی و دورکاری ادارات استان تهران فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۲ وجود دارد.

در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کلاس‌های آنلاین جای مدارس حضوری را پر نمی‌کند، گفت:‌همین امر باعث افت تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود.

محمد آقامیری عضو کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، به تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: نباید مدارس تعطیل شوند چرا که دانش‌آموزان دچار عقب‌ماندگی می‌شوند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آنلاین جای مدارس حضوری را پر نمی‌کنند گفت:‌همین امر باعث افت تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود. ما پیشنهاد می‌کنیم ادارات را تعطیل کنند نه اینکه مدارس تعطیل شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که تعطیلی مدارس تأثیری بر کاهش آلودگی هوا ندارد، گفت:‌کمیته اضطرار این تصمیم‌گیری را انجام می‌دهد و از ما هم آمار و ارقام نخواسته‌اند فقط تأکید می کنم تعطیلی مدارس ضربه شدیدی به نظام آموزشی می‌زند.

آقامیری با بیان اینکه پیشنهاداتی در خصوص طرح ترافیک داده‌ایم، گفت: هنوز به نتیجه نرسیده است و ما باید برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک حمل و نقل عمومی را توسعه داده و همچنین محدودیت‌هایی در تردد ایجاد کنیم.

وی گفت: قرار است در خصوص طرح ترافیک تغییراتی ایجاد شود اما هنوز کار به جایی نرسیده است.