حرف‌های بسیار تندی که گوران لاوره در مورد امیر قلعه‌نویی بر زبان آورد و ادعاهایی که این بازیکن اروپایی در آن مقطع علیه سرمربی وقت استقلال مطرح کرد، یکی از سوژه‌های مهمی بود که فضای فوتبال ایران در دهه دوم آذر ماه سال ۹۲ را تحت تاثیر قرار داده بود. لاوره مدعی شده بود گروهی […]

- قلعه‌نویی بخواهد پول بگیرد از بازیکن ۲میلیاردی می‌گیرد نه ۲۰۰هزار دلاری

حرف‌های بسیار تندی که گوران لاوره در مورد امیر قلعه‌نویی بر زبان آورد و ادعاهایی که این بازیکن اروپایی در آن مقطع علیه سرمربی وقت استقلال مطرح کرد، یکی از سوژه‌های مهمی بود که فضای فوتبال ایران در دهه دوم آذر ماه سال ۹۲ را تحت تاثیر قرار داده بود.

لاوره مدعی شده بود گروهی از نزدیکان سرمربی استقلال از او حق حساب و پورسانت می‌خواستند! ادعایی که البته هرگز بابت آن سندی ارائه نکرد و استقلالی‌ها هم قاطعانه علیه او موضع گرفتند. در همین خصوص علی فتح‌الله‌زاده طی مصاحبه‌ای که دوازدهم آذر ماه سال ۹۲ تیتر اول زیرنویس شد، ادعاهای مذکور را قاطعانه رد کرد و مضحک خواند. مدیرعامل وقت استقلال در واکنش به این مسئله گفت: قلعه‌نویی اصلا اهل این حرفا نیست و آبرویش در فوتبال ایران را با هیچ چیزی معاوضه نمی‌کند. بر فرض محال هم اگر او می‌خواست چنین کاری بکند، آن‌قدر زرنگ بود که سراغ بازیکن ۲میلیاردی برود نه این‌که به پورسانت یک بازیکن ۲۰۰هزار دلاری چشم داشته باشد.

البته این تهمتی که به امیر قلعه نویی توسط بازیکن خارجی اسبق استقلال زده شد، هرگز ثابت نگردید. نکته قابل تامل دیگر این‌که در آذر ماه آن‌سال ۲۰۰هزار دلار می‌شد چیزی حدود ۷۰۰میلیون تومان اما حالا ارزش آن ۱۰میلیارد تومان است!

منبع: خبـر ورزشی