مدیر معروف فوتبال دکان جدید فدراسیون را لو داد!
مدیر معروف فوتبال دکان جدید فدراسیون را لو داد!

امیررضا واعظی آشتیانی به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: من فکر می کنم اوضاع فوتبال را همه می بینند. هر اتفاقی را شاهد هستیم. نه حاکمیت مدیریتی وجود دارد و نه انضباط. حتی یک مسابقه بدون حاشیه نیست. تمام لیگ مملو از صحبت های حاشیه ای است. فوتبال در بی انضباطی کامل بسر می برد. […]

- مدیر معروف فوتبال دکان جدید فدراسیون را لو داد!

امیررضا واعظی آشتیانی به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: من فکر می کنم اوضاع فوتبال را همه می بینند. هر اتفاقی را شاهد هستیم. نه حاکمیت مدیریتی وجود دارد و نه انضباط. حتی یک مسابقه بدون حاشیه نیست. تمام لیگ مملو از صحبت های حاشیه ای است. فوتبال در بی انضباطی کامل بسر می برد. چیزی پنهان نیست و مطالبه مردم انضباط بخشی حوزه فوتبال است. بخشی از این فضا را متوجه وزارت ورزش می دانم. آنها با واژه «فیفا هراسی» خودش را کنار کشیده است در حالیکه این جزو حقوق آنهاست.

وی افزود: وزارت ورزش مثل تمامی فدراسیون ها باید بر فدراسیون فوتبال نظارت کند. مرجع سیاست گذاری وزرات ورزش است. انتظار هم داشته باشد فدراسیون فوتبال با استفاده از کارشناسان آن سیاست ها را تبدیل به برنامه کند. گاهی دخالت هم نیاز است. این فیفا هراسی و فیبا هراسی و .. دکانی است که برخی برای خودشان درست کرده اند. فدراسیون ها فکر می کنند با یک هیات رئیسه همه چیز حل است. الان عده ای با مافیا بازی کار را جلو می برند. مقام معظم رهبری اشاره ای به آفت ورزش داشتند و فرمودند تشکیل مافیا چه آسیب هایی می زند. اینها مواردی است که وزارت ورزش باید جدی بگیرد و نباید تماشاگر باشند. وزارت ورزش بیش از یک دهه است فقط تماشاگر است.

متن کامل گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

منبع: اطلاعات انلاین