خداداد عزیزی که روز ۲ شهریور همراه با هومن افاضلی به عنوان مشاوران فنی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به کادرفنی این تیم اضافه شده بود، امروز اعلام کرد قصد کناره‌گیری از تیم ملی را دارد و البته قطعی شدن این موضوع را به اعلام نظر امیر قلعه‌نویی موکول کرده است. هرچند عزیزی دلایل شخصی […]

خداداد عزیزی, فوتبال .تیم ملی فوتبال .کارفنی تیم ملی فوتبال - دلایل کناره‌گیری خداداد عزیزی از تیم ملی مشخص شد

خداداد عزیزی که روز ۲ شهریور همراه با هومن افاضلی به عنوان مشاوران فنی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به کادرفنی این تیم اضافه شده بود، امروز اعلام کرد قصد کناره‌گیری از تیم ملی را دارد و البته قطعی شدن این موضوع را به اعلام نظر امیر قلعه‌نویی موکول کرده است.

هرچند عزیزی دلایل شخصی را عامل این تصمیم خود عنوان کرده اما باید دید آیا قرارداد نداشتن با فدراسیون فوتبال ۱۰۳ روز پس از آغاز همکاری در این تصمیم دخیل بوده و مشاور فنی تیم ملی قصد دارد با اعلام این خبر شرایطی را فراهم کند که تکلیفش از این لحاظ مشخص شود؟

غزال تیزپای ملبورن از زمان آغاز همکاری با تیم ملی ارتباط خوبی با بازیکنان و اعضای کادرفنی داشته است اما شنیده می‌شود یکی دیگر از مسائلی که شاید در تصمیم او تاثیر گذاشته این است که انتظار دارد پس از حضور در ۳ اردوی اخیر تیم ملی وظایف بیشتری به او در تیم ملی واگذار شود.

بیشتر بخوانید: خداداد عزیزی: دوستانم خوششان نمی‌‍‍‌آید من در تیم ملی باشم/ حالم خوب نیست؛ با قلعه‌نویی تعارف دارم

منبع: خبـر ورزشی