بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس طی شکایتی با حکم فیفا، بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده بود و با پیگیری‌های باشگاه و اقدامات لازم، کلیه مطالبات این بازیکن از سوی فیفا پرداخت شد و تائید پرداخت آن نیز اخذ شد. چندی پیش باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با تسویه مالیات این بازیکن، در […]

- فقط و فقط به خاطر بی‌احترامی‌ها از پرسپولیس جدا شدم/ کسانی که به من فحش می‌دهند پرسپولیسی نیستند

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس طی شکایتی با حکم فیفا، بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده بود و با پیگیری‌های باشگاه و اقدامات لازم، کلیه مطالبات این بازیکن از سوی فیفا پرداخت شد و تائید پرداخت آن نیز اخذ شد.

چندی پیش باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با تسویه مالیات این بازیکن، در تلاش است تا هر چه زودتر برگه مالیاتی وی را به فیفا ارائه و پرونده این بازیکن را ببندد.

از همین رو بوژیدار رادوشویچ در خصوص پرداخت مطالباتش توسط باشگاه پرسپولیس بیان کرد: باشگاه بدهی من را پرداخت کرده اما موضوع دیگر در این خصوص پرداخت مالیات من است که هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی افزود: همه چیز در قراراداد من و باشگاه آمده و به آن چیزی که در قرارداد آمده باید پایبند باشیم. بحث مالیات نیز یک مسئله مهم است. به خاطر این موضوع در کشورم دچار مشکل شده‌ام و من را به فرار مالیاتی متهم کرده‌اند و این برای من دردسرساز خواهد شد. فکر می‌کنم همه چیز مشخص است و باید طبق قرارداد و قانون انجام شود.

سنگربان سابق پرسپولیس در خصوص حواشی روزهای اخیر و استوری جنجالی خود بیان کرد: برخی به من دشنام می‌دهند و حرف‌های زشتی را بیان می‌کنند. فکر نکنم آنها هواداران پرسپولیس باشند و کاملا مشخص است که این موضوع از کجا آب می‌خورد. من ۶ سال با همه توان در خدمت پرسولیس بودم و در این مدت مشکل زیادی در این باشگاه پا بر جا بود. همه می‌دانند که مدت‌ها بود که من ماه‌ها هیچ دریافتی نداشتم و پولی به من پرداخت نمی‌شد و در آن شرایط من در پرسپولیس ماندم. لطف هواداران همیشه شامل حال من بوده و آنهایی که فحاشی می‌کنند را هوادار پرسپولیس نمی‌دانم.

رادوشویچ خاطرنشان کرد: زمانی هم که من از باشگاه جدا شدم فقط و فقط بخاطر بی‌احترامی‌هایی بود که به من می‌شد اما با این وجود برای دریافت مطالباتم باز هم شرایط باشگاه را قبول کردم تا راحت‌تر باشند؛ درحالی که می توانستم خیلی راحت درخواست پول کنم و با توجه به حکم فیفا این امکان وجود داشت که پول خود را یکجا بگیرم اما احساس کردم که بهتر است این پول را بخاطر هواداران پرسپولیس در مقاطع مختلف دریافت کنم و باشگاه نیز این پول را قسطی به من داد در صورتی که همان موقع می‌توانستم پول را یکجا بگیرم و باشگاه را تحت فشار قرار دهم. اکنون پیگیر حق خود هستم چون موضوع مالیات برای من مشکل ساز شده و اصول حرفه‌ای این است به قرارداد خود پایبند باشیم.

سنگربان سابق پرسپولیس در خصوص بازی حساس این تیم با الدحیل نیز بیان کرد: من در پرسپولیس روزهای خوبی را داشتم و برای آنها در بازی حساس با الدحیل آرزویی موفقیت می‌کنم. این تیم همیشه مدعی است و به خوبی این موضوع را ثابت کرده است. ما از بازی با الدحیل خاطرات شیرینی را در آزادی داریم. مطمئن هستم باز هم این تیم را شکست می‌دهیم و پرسپولیس به دور بعدی صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مبارزه با فساد؟ اگر راست می‌گویید از همین پرونده پرسپولیس – رادوشویچ شروع کنید!

منبع: خبـر ورزشی