به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محسن کاوه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: ابتدا از تمامی پیشکسوتان و بزرگان برای حضور و کار در تیم ملی کشتی آزاد رخصت می‌طلبم. همچنین از پژمان درستکار و همکاران وی در کادرفنی قبلی قدردانی می‌کنم و به آن‌ها خداقوت می‌گویم. وی […]

 

تیم ملی کشتی آزاد, سرمربی تیم ملی کشتی, کشتی آزاد, محسن کاوه - کسب موفقیت نیازمند همدلی و حمایت جامعه کشتی است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محسن کاوه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: ابتدا از تمامی پیشکسوتان و بزرگان برای حضور و کار در تیم ملی کشتی آزاد رخصت می‌طلبم. همچنین از پژمان درستکار و همکاران وی در کادرفنی قبلی قدردانی می‌کنم و به آن‌ها خداقوت می‌گویم.

وی ادامه داد: البته اجرای تمام برنامه‌ها نیازمند همدلی و حمایت همه جانبه جامعه کشتی است و به دنبال به وجود آوردن فضایی هستیم تا بتوانیم با خرد جمعی و استفاده از نظرات تمام قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان کار را جلو ببریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با اشاره به اینکه مسئولیت سختی را عهده دار شده است، گفت: فرصت کوتاهی تا المپیک پاریس که مهمترین رویداد سال آینده محسوب می‌شود، داریم و پیش از آن نیز باید ۳ سهمیه باقی مانده را کسب کنیم و کار بسیار سخت است.

کاوه در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تیم ملی کشتی آزاد با تمام قدرت و با آمادگی کامل فنی و جسمانی راهی المپیک شود و کشتی بعنوان پرامید‌ترین رشته ورزشی کاروان ایران در این مسابقات، نتایج قابل قبولی را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا