شهاب زاهدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الدحیل قطر در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: برای تمام مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم. به نظر من بازی ما با الدحیل، از دو روز بعد از بازی با النصر شروع شد و با تدابیر خوبی که گل‌محمدی داشت و جلسات فنی […]

- در تیم ما مهم نیست زننده گل چه کسی باشد/ چیزی که درباره دیدار با الدحیل می‌توانم بگویم این است که ...

شهاب زاهدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الدحیل قطر در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: برای تمام مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم. به نظر من بازی ما با الدحیل، از دو روز بعد از بازی با النصر شروع شد و با تدابیر خوبی که گل‌محمدی داشت و جلسات فنی که داشتیم، خیلی خوب این تیم را آنالیز کردیم و شرایط خوبی داریم. از یکشنبه هم در اردو بودیم و شرایط خوبی بوده است. همه بازیکنان در آرامش خوبی به سر می‌برند و همه آماده هستیم که یک بازی خوب را در کنار هواداران ببینیم. من ایمان دارم هواداران فردا با حضور پررنگ‌شان کمک خوبی به ما خواهند کرد و قطعاً یار دوازدهم ما هستند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که هنوز در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است، گفت: به نظرم برای پست مهاجم گلزنی خیلی مهم است، ولی برای تیم ما نتیجه‌گیری در کار تیمی اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه ما در گروه مرگ هستیم، نتایج و عملکردمان قابل احترام است و جایگاه خوبی داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتایجی در حد نام پرسپولیس بگیریم. در تیم ما مهم نیست زننده گل چه کسی باشد، چون تمام بچه‌ها تلاش می‌کنند تا تیم برنده باشد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمام شدن بلیت‌های بازی این تیم مقابل الدحیل و لزوم حمایت هواداران تا دقایق پایانی مسابقه خاطر نشان کرد: فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است. هواداران پرسپولیس قبلاً حمایت خود نشان دادند و من مطمئنم فردا هم حمایت‌شان خواهد بود. چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما حداکثر تلاش‌مان را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: زیاد به هواداران نگفتم به ورزشگاه بیایند!/ ممکن است گل بخوریم و هرچه جلوتر برویم شرایط بدتر می‌شود

منبع: خبـر ورزشی