به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهار پیروزی و یک شکست داشته، امشب به دنبال کسب امتیاز برابر سپاهان ایران است تا صعودش به‌عنوان صدرنشین گروه C را قطعی کند، ولی شکست آنها، رتبه اول را به شاگردان ژوزه مورایس خواهد داد. عبدالله […]

- ترکیب الاتحاد برابر سپاهان معلوم شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهار پیروزی و یک شکست داشته، امشب به دنبال کسب امتیاز برابر سپاهان ایران است تا صعودش به‌عنوان صدرنشین گروه C را قطعی کند، ولی شکست آنها، رتبه اول را به شاگردان ژوزه مورایس خواهد داد.

عبدالله المعیوف، احمد حجازی، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی، زکریا هوساوی، فیصل الغامدی، فابینیو، صالح العمری، مروان الصحفی، ژوتا و عبدالرزاق حمدالله ۱۱ بازیکنی هستند که مارسلو گایاردو در ترکیب اولیه الاتحاد عربستان مقابل سپاهان ایران قرار داده است.

احمد حجازی، لوئیز فیلیپه، فابینیو، ژوتا و عبدالرزاق حمدالله ۵ بازیکن خارجی الاتحاد هستند که در ترکیب اولیه این تیم مقابل سپاهان حضور دارند و گایاردو از همه ستاره‌های خود بهره برده که البته باید اشاره داشت کریم بنزما را در اختیار ندارد.

الاتحاد عربستان با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی را آغاز می‌کند که احمد حجازی، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی و زکریا هوساوی، چهار مدافع این تیم هستند و جلوتر از آن‌ها نیز فیصل الغامدی و فابینیو به میدان می‌روند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا