قبل از خرید و سرمایه گذاری در پروژه‌های چیتگر به این نکات حتما توجه کنید
قبل از خرید و سرمایه گذاری در پروژه‌های چیتگر به این نکات حتما توجه کنید

چیتگر، یکی از خوش‌آب‌وهواترین و پرطرف‌دارترین مناطق تهران است که به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و مراکز تجاری و تفریحی توانسته توجه سرمایه‌گذاران و متقاضیان مسکن را جلب نماید. در سال‌های اخیر، ساخت‌وساز پروژه‌ها مسکونی در چیتگر رشد چشمگیری را تجربه کرده است. پروژه اطلس ۳، پروژه تندیس اقاقیا و شهرک شهید خرازی به […]

قبل از خرید و سرمایه گذاری در پروژه‌ها چیتگر به این نکات حتما توجه کنید

چیتگر، یکی از خوش‌آب‌وهواترین و پرطرف‌دارترین مناطق تهران است که به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر و مراکز تجاری و تفریحی توانسته توجه سرمایه‌گذاران و متقاضیان مسکن را جلب نماید. در سال‌های اخیر، ساخت‌وساز پروژه‌ها مسکونی در چیتگر رشد چشمگیری را تجربه کرده است. پروژه اطلس ۳، پروژه تندیس اقاقیا و شهرک شهید خرازی به جهت امکانات و مزایای متنوع، گزینه‌های مناسبی برای خرید و سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آیند.

بااین‌وجود، قبل از خرید و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها چیتگر، لازم است به نکات مهمی توجه داشته باشید. در ادامه مقاله، این نکات را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما بتوانید درست‌ترین تصمیم‌گیری را انجام دهید و سودآوری بی‌نظیری را از سرمایه‌گذاری خود دریافت نمایید.

نکاتی که قبل از خرید پروژه‌ها در چیتگر باید بدانید

خرید برج‌های چیتگر می‌تواند یک سرمایه‌گذاری سودآور باشد؛ اما باید به نکاتی که قبل از بستن قرارداد خرید خانه در چیتگر بدانید، توجه ویژه‌ای داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

موقعیت پروژه‌ها

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، مکان‌یابی پروژه‌ها است. برج‌های چیتگر در مناطق مختلفی از این ناحیه قرار گرفته‌اند. برخی از آنها نزدیک به دریاچه چیتگر و برخی دیگر در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی واقع شده‌اند. قیمت و ارزش برج‌ها به موقعیت مکانی آنها وابسته است؛ بنابراین، قبل از خرید حتماً لوکیشن پروژه موردنظر را با دقت بررسی نمایید.

امکانات و خدمات پروژه‌ها

این گزینه از دیگر نکات مهمی است که باید قبل از هر اقدامی، آن را در نظر بگیرید. این امکانات شامل مواردی نظیر: سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، پارکینگ و… می‌شود. وجود این امکانات و خدمات، می‌تواند بر کیفیت زندگی ساکنان تأثیر زیادی بگذارد.

قیمت پروژه‌ها

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، قیمت پروژه‌ها است؛ زیرا مبلغ پروژه‌ها در چیتگر، باتوجه‌به عوامل مختلفی همچون موقعیت مکانی متفاوت هستند. قبل از اقدام به خرید یک برج، حتماً قیمت آن را با سایر برج‌های مشابه در منطقه مقایسه نمایید.

سازنده پروژه‌ها

سازنده پروژه‌ها هم یکی از مواردی است که در هنگام خرید، باید به آن دقت لازم را داشته باشید؛ چرا که این گزینه، می‌تواند بر کیفیت ساخت‌وساز، امکانات و خدمات و ارزش سرمایه‌گذاری پروژه تأثیر زیادی بگذارد. پس قبل از هر اقدامی، حتماً سابقه و اعتبار سازنده برج را بررسی نمایید.

 البته، لازم به ذکر است که ارزش سرمایه‌گذاری یک برج علاوه بر موارد ذکر شده به عوامل دیگری همچون: قرارداد، نوع پرداخت و… نیز بستگی دارد؛ بنابراین، لازم است تمام جوانب را در نظر بگیرید.

بهترین و مطمئن‌ترین پروژه‌ها چیتگر برای سرمایه‌گذاری

در متن فوق، با تعدادی از نکات مهم قبل از خرید ملک در منطقه چیتگر آشنا شده‌اید، حال وقت آن رسیده است تا بهترین و مطمئن‌ترین پروژه‌ها چیتگر برای سرمایه‌گذاری را به شما معرفی کنیم:

 پروژه‌ اطلس ۳ در منطقه ۲۲

قبل از خرید و سرمایه گذاری در پروژه‌ها چیتگر به این نکات حتما توجه کنید

پروژه‌ اطلس ۳ یکی از پروژه‌های پیش‌فروش مسکونی منطقه ۲۲ تهران است و تعاونی آشیان آفرین آسایش که سازنده پروژه‌های موفقی نظیر برج اطلس ۲ و ۱ است، ساخت آن را به عهده دارد. این پروژه در شمال دریاچه چیتگر و در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی همچون: بام‌لند، ایران‌مال و شهربازی هزار و یک شهر قرار گرفته است. همچنین، پروژه اطلس ۳ دسترسی مناسبی به اتوبان‌های همت، حکیم و آزادگان دارد. در نتیجه، این پروژه یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ تهران به شمار می‌رود.

 پروژه تندیس اقاقیا

یکی از مدرن‌ترین برج‌های شخصی‌ساز، پروژه تندیس اقاقیا است که توسط سازنده بنام و برند منطقه ۱ تهران، آقای عباس گلوی، بر اساس آخرین متدهای مهندسی و معماری در دست ساخت قرار دارد. این برج از لحاظ امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی جزو کامل‌ترین پروژه‌های در حال ساخت منطقه ۲۲ است.

شخصی‌ساز بودن و بافت فرهنگی فوق‌العاده برج جدای از کیفیت ساخت آن، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این پروژه محسوب می شود. همچنین، حساسیت سازنده بر روی سرمایه‌گذاران و فروش گزینشی آن موجب همسان بودن ساکنین از لحاظ فرهنگی و اجتماعی می‌گردد. باتوجه‌به عوامل ذکر شده، پروژه تندیس اقاقیا یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه به حساب می آید.

 پروژه شهرک شهید خرازی در منطقه چیتگر

قبل از خرید و سرمایه گذاری در پروژه‌ها چیتگر به این نکات حتما توجه کنید

شهرک شهید خرازی، یکی از پروژه‌های بزرگ مسکونی منطقه چیتگر است که توسط بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته می‌شود. این بنیاد، سازنده پروژه‌های موفقی همچون: شهرک اکباتان، شهرک شهید بهشتی و شهرک شهید محلاتی بوده است و همین موضوع باعث افزایش اطمینان سرمایه‌گذاران از کیفیت ساخت‌وساز این برج می‌گردد.

دسترسی این شهرک به ایستگاه‌ مترو وردآورد، ایران‌خودرو و چیتگر موجب تردد آسان ساکنان آن می‌شود. تنوع متراژی و قیمتی شهرک شهید خرازی، این امکان را برای خریداران ایجاد می‌کند تا آن‌ها بتوانند با سرمایه‌ای اندک این برج را خریداری نمایند. در مجموع، این پروژه، یکی از معتبرترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود.

 سخن پایانی

در این نگارش، سعی داشتیم شما را با نکات مهم قبل از خرید و سرمایه‌گذاری در برج‌های چیتگر آشنا کنیم. حال می‌توانید با بررسی بیشتر پروژه‌های معرفی شده، یکی از آن‌ها برای خریدی هوشمندانه انتخاب نمایید.

منبع: اطلاعات انلاین