آقازاده مشهور همه زندگی‌اش را در بازار رمزارزها باخت!
آقازاده مشهور همه زندگی‌اش را در بازار رمزارزها باخت!

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از رویترز، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا فاش کرد که پسرش با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ضرر کرده است. لاگارد گفت که پسرش تقریباً تمام سرمایه‌گذاری‌های خود را با معامله ارزهای دیجیتال با وجود هشدارهای او از دست داده است. لاگارد افزود که او نظر بسیار ضعیفی نسبت […]

- آقازاده مشهور همه زندگی‌اش را در بازار رمزارزها باخت!

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از رویترز، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا فاش کرد که پسرش با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ضرر کرده است. لاگارد گفت که پسرش تقریباً تمام سرمایه‌گذاری‌های خود را با معامله ارزهای دیجیتال با وجود هشدارهای او از دست داده است. 
لاگارد افزود که او نظر بسیار ضعیفی نسبت به رمزارزها دارد. او گفت که اگرچه مردم برای سرمایه‌گذاری و سفته‌بازی در این منطقه آزاد هستند، اما نباید به آنها اجازه داد در تجارت و تجارتی که شامل فعالیت‌های مجرمانه است، شرکت کنند. این گفته‌های رئیس بانک مرکزی اروپا در حالی بیان شده که پیشتر او از رمزارزهای ارائه شده توسط این بانک حمایت کرده بود.

در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲، لاگارد از به‌روزرسانی مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) به نام MiCA 2 حمایت کرده بود. در اکتبر  سال ۲۰۲۳ نیز لاگارد بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن پیشرفت یورو دیجیتال، یک ارز دیجیتال بانک مرکزی اروپا (CBDC) را عالی توصیف کرده بود. 

 

منبع: اطلاعات انلاین