به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد ازظهر دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم اظهار داشت: در راستای حمایت از پروژه‌های اقتصادی از شش طرح در شهرستان دیلم بازدید به عمل آمد که از این تعداد سه واحد در دست اجرا و سه واحد دیگر فعال […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد ازظهر دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم اظهار داشت: در راستای حمایت از پروژه‌های اقتصادی از شش طرح در شهرستان دیلم بازدید به عمل آمد که از این تعداد سه واحد در دست اجرا و سه واحد دیگر فعال و در حال تولید هستند.

دستورالعمل پرداخت تسهیلات در استان بوشهر ابلاغ شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: دستورالعمل تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به سال ۱۴۰۲ و آئین نامه اجرایی آن ابلاغ شده است که بزودی به شهرستان‌ها ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در بحث تسهیلات تبصره ۱۶ شهرستان دیلم جز شهرستان‌های موفق بوده است افزود: در بحث تبصره ۱۸ هم این انتظار را داریم که اولویت با کارهای کارفرمایی باشد.

باستین خاطرنشان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ با سود ۴ درصد خواهد بود که در راستای حمایت از سرمایه گذاران بازپرداخت آن ۵ ساله بوده و یک سال هم تنفس خواهد داشت.

وی بیان داشت: با توجه به تاکید استاندار بوشهر در احداث نیروگاه‌های خورشیدی ۵ مگاواتی فراساحلی تمام تلاش خود را خواهیم‌کرد که به عنوان طرح‌های پیشران از این موضوع حمایت کنیم و در اولویت کاری ما باشد.

در پایان این نشست با حضور سرمایه گذاران مربوطه مسائل و مشکلات ۱۰ طرح اقتصادی بررسی و راه کارها و تصمیمات لازم اتخاذ گردید که در دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و ابلاغ خواهد شد.

منبع: مـهر