چرا پول فوتبال را نمی‌دهید؟
چرا پول فوتبال را نمی‌دهید؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، چند شب پیش مراسمی برای رونمایی از کتاب خاطرات حسین کلانی با عنوان «طلایه‌دار هشت سرخپوشان» و همچنین تجلیل از وی برگزار شد و چهره های مختلفی از ورزش ایران میهمان این مراسم بودند. درباره این مراسم و همچنین وضعیت کنونی پرسپولیس با این چهره گفت و گویی را انجام دادیم. کلانی […]

- چرا پول فوتبال را نمی‌دهید؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، چند شب پیش مراسمی برای رونمایی از کتاب خاطرات حسین کلانی با عنوان «طلایه‌دار هشت سرخپوشان» و همچنین تجلیل از وی برگزار شد و چهره های مختلفی از ورزش ایران میهمان این مراسم بودند. درباره این مراسم و همچنین وضعیت کنونی پرسپولیس با این چهره گفت و گویی را انجام دادیم.

کلانی در ابتدا درباره مراسم اخیر گفت: یکی از شب های نایاب زندگی ام بود. درس بزرگ این بود که باید بیشتر به مردم و دوستان خودم توجه کنم و بتوانم محبت های آنها را جبران کنم. باورم نمی شد دوستان این همه محبت دارند و شرمنده همه شدم. من مدیون آنها هستم. از یکی دو سال قبل قرار بود خاطراتم را منتشر کنند. بالاخره آقای یزدانی راد این کار را انجام داد.تقریبا هر چیزی به نظرم آمد را مطرح کردم. از زمانی که به دنیا آمدم و گرایشی که پیدا کردم به سمت فوتبال و دوران دانشگاه و … قرار است در آینده اصلاحاتی نیز در این کتاب صورت بگیرد.

وی درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران گفت: متاسفانه به دلیل شرایط جسمانی ام زیاد دنبال نمی کنم. شرایط سخت مردم اجازه نمی دهد خیلی فوتبال را دنبال کنم. الان زمستان رسیده و هوا سرد شده است و باید درب مساجد را باز کنند تا مردمی که پناهی ندارند به آنجا بروند. مسجد خانه خداست و ما همه بندگان خداوند هستیم.

کلانی درباره اشک هایش در مراسم اخیر گفت: به یاد رفقایم که می افتادم که مرا تنها گذاشتند و رفتند و ناخودآگاه اشکم سرازیر می شد. از رسانه ها خواهش می کنم مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

وی گفت: در تمام دنیا فوتبال پرطرفدارترین است. اهالی فوتبال می توانند در خدمت جامعه باشند. ورزشکاران ما و بخصوص فوتبالیست ها نیز باید زبان مردم باشند.

کلانی درباره اینکه گفته شده بود با حضورش در تمرین پرسپولیس تلاش کرده اختلافات مدیرعامل و سرمربی را از بین ببرد گفت: اختلافی بین بچه ها نبود و تنها بین مدیریت و کادر فنی اختلاف سلیقه بود. الان دست مدیریت هم بسته شده است. این بازیکنان انتظار دارند باشگاه به تعهدات عمل کند. مدیرعامل نمی تواند و هیات مدیره را هم دیگران انتخاب می کنند و آنها هم نمی توانند کاری کنند. من به بازیکنان گفتم شما بزرگ ترین تیم مملکت هستید و می توانید مردم را در این شرایط خوشحال کنید. دلخوشی مردم شما هستید.  تمام مشکلات پرسپولیس از جای دیگری ریشه می گیرد. حق و حقوق باشگاه را نمی دهند. صدا و سیما حق باشگاهها را نداده است و همین یک مورد اگر حل شود حواشی از بین می رود. درآمدی که از فوتبال به صدا و سیما می رسد کجا می رود؟ چرا بخشی از آن را به خود فوتبال نمی دهند؟

وی درباره اینکه با این شرایط پرسپولیس می تواند در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نتیجه بگیرد گفت: در ورزش چیزی قابل پیش بینی نیست. ما باید با ابزار غیرت برابر هزینه های کشورهای دیگر قرار بگیریم. تفاوت تاکتیکی ما با آنها زیاد نیست. بچه های ما در شرایط دشوار کارهای بزرگی انجام ولی باید حق شان را داد و به تعهدات عمل کرد.

منبع: اطلاعات انلاین