یکی از غایبان سرشناس پرسپولیس در بازی های اخیر وحید امیری بود. آچار فرانسه پرسپولیسی ها که نقش پررنگی در ترکیب پرسپولیس دارد، مدت هاست که مصدوم است و بازی های مهمی مثل بازی با النصر،سپاهان، الدحیل را از دست داده است. وحید که برای بازگشت عجله کرده بود،در بازی مقابل استقلال تاجیکستان دوباره مصدوم […]

- ستاره پرسپولیس متخصص از دست دادن بازی های مهم!

یکی از غایبان سرشناس پرسپولیس در بازی های اخیر وحید امیری بود. آچار فرانسه پرسپولیسی ها که نقش پررنگی در ترکیب پرسپولیس دارد، مدت هاست که مصدوم است و بازی های مهمی مثل بازی با النصر،سپاهان، الدحیل را از دست داده است. وحید که برای بازگشت عجله کرده بود،در بازی مقابل استقلال تاجیکستان دوباره مصدوم شد ولی مشخص نیست چه زمانی می تواند به میادین برگردد.

ماجرا وقتی عجیب می شود که بدانیم امیری در سال های اخیر در بسیاری از بازی های مهم پرسپولیس غایب بوده است و این بازیکن به نوعی متخصص از دست دادن دیدارهای حساس به حساب می آید. امیری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل محرومیت از دست داد. همچنین او در اولین سالی که به پرسپولیس آمده بود هم به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در دو بازی مهم مقابل تراکتور و استقلال بازی کند.

وحید امیری که همچنان مصدوم است، به جز بازی برگشت مقابل الدحیل احتمالا به دربی پایتخت هم نخواهد رسید.

منبع: خبـر ورزشی