به گزارش زیرنویس به نقل از همشهری آنلاین، نرجس سلیمانی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به شرایط بحرانی آلودگی هوای تهران در این روزها گفت: موضوع آلودگی از تذکر گذشته است. گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.آلودگی هوا […]

به گزارش زیرنویس به نقل از همشهری آنلاین، نرجس سلیمانی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به شرایط بحرانی آلودگی هوای تهران در این روزها گفت: موضوع آلودگی از تذکر گذشته است. گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.آلودگی هوا در شان تهران نیست. باید مسئولان به وظایفشان عمل کنند.

او سپس به گرانی مسکن در تهران اشاره کرد و گفت: این مسئله باعث بی سرپناه شدن شهروندانی شده است که دهه‌ها در تهران سکونت داشتند؛ همشهریان آبرومندی که دسترسی به سرپناهی ندارند و با توجه به نزدیک شدن زمستان شرایط گرمخانه‌ها برایشان مناسب نیست.

عضو شورای شهر تهران گفت: این افراد به اجبار در بوستانها به سر می‌برند به همین دلیل شهرداری باید با هماهنگی با مساجد، خیریه‌ها و نهادهای مردمی به وظایف شرعی و انسانی خود عمل کنند به ویژه برای افراد آبرومندی که سابقه سه سال سکونت در تهران دارند.