درآمدزایی فرانسوی‌ها از المپیک ۲۰۲۴ با گران فروشی بلیت
درآمدزایی فرانسوی‌ها از المپیک ۲۰۲۴ با گران فروشی بلیت

در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بلیت‌های تک سفره به قیمت چهار یورو (۴.۳۷ دلار) در مقایسه با ۲.۱۰ یورو در حال حاضر و ۱۰ سفره به قیمت ۳۲ یورو در مقایسه با ۱۶.۹۰ یورو در حال حاضر فروخته خواهد شد. والری پکرس، رئیس اداره حمل و نقل منطقه پاریس، در ویدئویی که اواخر روز دوشنبه در […]

- درآمدزایی فرانسوی‌ها از المپیک ۲۰۲۴ با گران فروشی بلیت

در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بلیت‌های تک سفره به قیمت چهار یورو (۴.۳۷ دلار) در مقایسه با ۲.۱۰ یورو در حال حاضر و ۱۰ سفره به قیمت ۳۲ یورو در مقایسه با ۱۶.۹۰ یورو در حال حاضر فروخته خواهد شد.

والری پکرس، رئیس اداره حمل و نقل منطقه پاریس، در ویدئویی که اواخر روز دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی، منتشر شد، اعلام کرد که کارت‌های سفر سالانه و ماهانه ساکنان تحت تأثیر افزایش دوبرابری قیمت‌ها قرار نخواهند گرفت.

وی افزود: ” مردمی که در منطقه پاریس زندگی می‌کنند قرار نیست هزینه اضافی ۲۰۰ میلیون یورویی المپیک را بپردازند”.

انتظار می‌رود حدود ۱۰ میلیون بازدید کننده در طول بازی‌های المپیک و پارالمپیک که از جولای سال آینده آغاز می‌شود، به خدمات حمل و نقل مکرر نیاز داشته باشند. با این حال، گردشگران می‌توانند برای سفر به پاریس و مناطق آن، از جمله فرودگاه‌های شارل دوگل و اورلی، یک برگه گذر ویژه با نرخ ثابت ۱۶ یورو در روز یا ۷۰ یورو در هفته در طول بازی‌ها خریداری کنند.

رئیس اداره حمل و نقل منطقه پاریس به ساکنان توصیه کرد تا قبل از جولای بلیط مترو را تهیه کنند تا از پرداخت هزینه اضافی پیشگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران