احمد امین‌زاده دارنده مدال طلای مسابقات پاراآسیایی هانگژو در رشته وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس گفت: دیداری با مقام معظم رهبری داشتیم و ایشان فرمودند: (ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد) و به مسئولین فرمودند که به مشکلات ورزشکاران رسیدگی کنند. مشکلات ما نیر مربوط به اشتغال و […]

احمد امین‌زاده, تیم ملی وزنه برداری پارا آسیایی, وزنه برداری معلولین - برای تامین مالی باید کارگری یا روی تراکتور کار کنیم

احمد امین‌زاده دارنده مدال طلای مسابقات پاراآسیایی هانگژو در رشته وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس گفت: دیداری با مقام معظم رهبری داشتیم و ایشان فرمودند: (ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد) و به مسئولین فرمودند که به مشکلات ورزشکاران رسیدگی کنند. مشکلات ما نیر مربوط به اشتغال و مسکن است. مشکلات مالی زیادی داریم و به امید خدا همانطور که مقام معظم رهبری دستور دادند، مسئولین اجرا کنند تا ما بتوانیم در مسابقات بعدی و پارالمپیک مانند مسابقات سابق مدال طلا کسب کنیم.

وی در رابطه با مسابقات پاراآسیایی هانگژو اضافه کرد: بازی‌ها سطح خوبی داشت. یک ماه قبل از هانگژو، مسابقات جهانی و سهمیه المپیک پاریس در دبی برگزار شد که باعث آسیب دیدگی من شد و متاسفانه این مشکل حل نشد. به کمک کادر فنی و برنامه سرمربی آقای توکلی و آقای ملا حسینی پیش رفتیم و خدا را شکر با همان آسیب دیدگی وارد مسابقات پاراآسیایی شدم و توانستم وزنه خوبی بزنم و مدال طلا کسب کنم. با کسب مدال من نایب قهرمانی کاروان تیم ملی ایران در جدول تثبیت شد.

امین‌زاده در خصوص علت موفقیت کاروان پاراآسیایی عنوان کرد: ورزشکاران پارا هیچ‌گاه ناامید نمی‌شوند. در آن جا شاهد تلاش‌های ورزشکاران بودم که با چه سختی‌هایی رو به رو هستند و به این مسابقات آمدند. خدارو شکر که توانستیم نایب قهرمان این دوره از مسابقات پاراآسیایی شویم که در تاریخ این رقابت‌ها بی سابقه بود.

عضو تیم ملی پارا وزنه برداری ادامه داد: خدارا شکر در شهرستانی زندگی می‌کنم که مردم خیلی لطف دارند و از همه جهات مرا حمایت می‌کنند و انگیزه می‌دهند. قبل بازی‌های پاراآسیایی که از مسابقات جهانی بازگشتم متاسفانه هیچ مسئولی نه زنگ زد و نه استقبالی کردند. در آن جا حق هم داشتم ناراحت بودم، چون مسابقات جهانی بود و سطح بالایی داشت که انتظار داشتم مسئولین بیشتر حمایت کنند، ولی مردم این موارد را درک کردند و با حمایت و انگیزه آنان در مسابقات شرکت کردم و دست پر به کشور بازگشتم.

امین‌زاده درباره مسابقات پیش رو و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس اضافه کرد: اسفندماه مسابقه‌ای در دبی و مسابقه دیگری در اردیبهشت ماه برای کسب سهمیه خواهیم داشت و پس از آن پارالمپیک را پیش رو داریم.

وی درخصوص انتظارات ورزشکاران از مسئولین نیز تصریح کرد: مسئولین که قول می‌دهند و می‌روند، ولی اگر بخواهند نتیجه خوبی در پارالمپیک بگیرند باید ورزشکاران را طوری حمایت کنند که دغدغه‌ای نداشته باشند. ورزشکار باید از نظر مالی و هم از نظر امکانات رفاهی فکرش آزاد باشد تا بهترین عملکرد را در پارالمپیک داشته باشد.

امین‌زاده درباره مشکل شغلی ورزشکاران افزود: متاهل هستم و دو فرزند هم دارم، ولی متاسفانه شغلی ندارم. شغل ما ورزش است، ولی چیزی که به ما می‌دهند کفاف زندگی را نمی‌دهد که باید برویم کارگری، کشاورزی یا روی تراکتور کار کنیم. انتظاری که داریم حداقل‌هایی را برای ما فراهم کنند که دغدغه‌ای نداشته باشیم.

وی درمورد کادر فنی تیم ملی پارا وزنه‌برداری گفت: خدارا شکر کادر فنی خوبی داریم و آقای حسین توکلی به عنوان سرمربی در این دو سال زحمات زیادی برای ما کشیدند. هم دکتر، ماساژور، روانشناس و هم سرمربی بودند. یک مربی کاملی بودند و به امید خدا بتوانیم با این روند با جناب توکلی ادامه دهیم و در پارالمپیک نتیجه خوبی بگیریم.

امین زاده افزود: به امید خدا در پارالمپیک نیز طلا می‌گیرم.

وی در پایان عنوان کرد: از خانواده خود و تمامی مردم ایران تشکر می‌کنم که لایق بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا