به گزارش زیرنویس :  سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار کرد: حوالی ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه صبح امروز (سه‌شنبه – ۱۴ آذر) تیمی از ماموران در محله زیباشهر کرمانشاه که در حال گشت‌زنی بودند؛ پس از اطلاع‌رسانی شهروندان، به یک نفر مشکوک می‌شوند. وی ادامه داد: ماموران با دریافت گزارش به محل مورد […]

به گزارش زیرنویس :  سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار کرد: حوالی ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه صبح امروز (سه‌شنبه – ۱۴ آذر) تیمی از ماموران در محله زیباشهر کرمانشاه که در حال گشت‌زنی بودند؛ پس از اطلاع‌رسانی شهروندان، به یک نفر مشکوک می‌شوند.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت گزارش به محل مورد نظر مراجعه و موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده که پس از بازرسی بدنی فرد، از وی ۲ عدد آچار که برای بازکردن درب خودروها از آن استفاده می‌شود، کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: پس از کشف ۲ عدد آچار از متهم، مامور گشت پلیس به یکی از دستان وی دستبند می‌زند، اما این فرد با یک چاقوی حدودا ۳۰ سانتی متری که زیر کاپشن خود مخفی کرده بود به ماموران حمله‌ور شده و سپس در حالی که به یکی از دستان او دستبند بود اقدام به فرار کرده و متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه متهم متواری بی‌توجه به اخطارهای ایست پلیس حدود ۲۰۰ متر فرار می‌کند، ادامه داد: در همین راستا مامور پلیس جهت متوقف کردن متهم فراری ابتدا اقدام به شلیک ۲ تیر هوایی کرده ولی پس از بی‌توجهی این فرد، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی از کمر به پائین به سمت وی می‌کنند.

وی افزود: در پی این اتفاق، متهم فراری مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی می‌شود. مأموران بلافاصله به اورژانس برای اعزام به محل اطلاع‌رسانی می‌کنند و تا زمان رسیدن اورژانس به محل، خدمات امدادی اولیه به وی ارائه می‌شود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: با وجود رسیدگی‌های اولیه،‌ متهم فراری پیش از رسیدن اورژانس فوت و نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی با معاینه متهم، عدم وجود علائم حیاتی در فرد را اعلام می‌کنند.

دلیری با بیان اینکه جسد متهم به پزشکی قانونی منتقل شده است، گفت: هویت و سوابق کیفری این فرد مشخص شده است و وی دارای ۲ فقره سابقه سرقت در حوزه اسلام آبادغرب و اسدآباد همدان است.

وی در پایان گفت: پرونده‌ای درباره این حادثه تشکیل و تحقیقات پیرامون آن ادامه دارد.

 

منبع خبر: رکنـا