خداداد عزیزی مشاور فنی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی و یکی از ارکان اصلی کادر فنی این تیم روز گذشته از جدایی خود خبر داد. خداداد در مصاحبه‌هایی که دیروز با رسانه‌ها داشت ترجیح داد دلایل این تصمیم خود را رسانه‌ای نکند و تنها به مسایل و مشکلات شخصی‌اش اشاره داشت اما مشخص بود که […]

تیم ملی فوتبال.امیر قلعه نوعی.خدادادعزیزی - پشت‌پرده دلخوری چهره محبوب تیم ملی و قطع همکاری با قلعه‌نویی!

خداداد عزیزی مشاور فنی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی و یکی از ارکان اصلی کادر فنی این تیم روز گذشته از جدایی خود خبر داد. خداداد در مصاحبه‌هایی که دیروز با رسانه‌ها داشت ترجیح داد دلایل این تصمیم خود را رسانه‌ای نکند و تنها به مسایل و مشکلات شخصی‌اش اشاره داشت اما مشخص بود که وی از برخی مسایل ناراحت است و این ناراحتی‌اش نیز ریشه در مسایل بیرون کادر فنی دارد.

برخی از شب گذشته از وجود اختلافات این چهره با امیر قلعه‌نویی گمانه‌زنی‌هایی را داشتند اما دلیل این تصمیم خداداد فنی نبوده و قلعه‌نویی تاثیری در این اتفاق نداشته است.

خبرها حاکی از آن است که خداداد از برخی رفتارها که شان وی به عنوان عضو کادر فنی تیم ملی را زیر سوال برده ناراحت است. ظاهرا برخی کم‌کاری‌ها از سوی افرادی که وظیفه برنامه‌ریزی برای تیم ملی را دارند سبب شده تا مشاور قلعه‌نویی قید همکاری را بزند.

اتفاقاتی که در حاشیه سفر تیم ملی به ازبکستان رخ داده نیز مزید بر علت شده تا چهره محبوب کادر فنی تیم ملی عصبانی شود؛ نمونه‌اش عدم دریافت کارت برای او و دیگر مشاور قلعه‌نویی یعنی هومن افاضلی بوده که این کم‌کاری موجب شده تا از ورود این دو نفر به ورزشگاه همراه با تیم ملی ممانعت شود و در نهایت مجبور به نشستن در جایگاه تماشاگران شوند.

این مسایل عجیب، خداداد را به این باور رسانده که برخی افراد در فدراسیون و پیرامون تیم ملی برای جایگاه او ارزشی قائل نیستند و در این میان فردی که فوتبالی هم نیست و در فدراسیون و تیم ملی مسئولیت دارد، کم‌کاری کرده است.

با شناختی که جامعه فوتبال از خداداد عزیزی دارند مشخص است که وی در چنین مواقعی سکوت نمی‌کند و حالا هم که این رفتارها را بی احترامی به خودش دیده قید همکاری را زده است. البته برخی نیز از عدم عقد قرارداد با وی از سوی فدراسیون فوتبال به رغم چند ماه کار کردن را دیگر دلیل دلخوری وی می‌دانند.

با این تفاسیر باید دید واکنش امیر قلعه‌نویی به جدایی مشاورش چه خواهد بود اما هر چه که باشد بعید می‌دانیم خداداد عزیزی که به درستی خواستار رعایت احترام از سوی مسئولان تیم ملی و حفظ جایگاهش است، راضی به تغییر در تصمیم خود شود.

بیشتر بخوانید: تصمیم نهایی قلعه‌نویی برای جدایی خداداد عزیزی

منبع: خبـر ورزشی