امیدوارم سپاهانی‌ها در نقش جهان میزبانی کنند
امیدوارم سپاهانی‌ها در نقش جهان میزبانی کنند

با وجود حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی AFC علیه سپاهان، اما مسئولان این باشگاه و فدراسیون نشینان امیدوار هستند طلایی‌پوشان بتوانند بازی آسیایی بعدی خود را در اصفهان برگزار کنند. بر اساس حکم AFC درباره اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد باشگاه ایرانی به برگزاری سه بازی خانگی خود خارج از اصفهان و ورزشگاه […]

سپاهان, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشگاه نقش جهان اصفهان - امیدوارم سپاهانی‌ها در نقش جهان میزبانی کنند

با وجود حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی AFC علیه سپاهان، اما مسئولان این باشگاه و فدراسیون نشینان امیدوار هستند طلایی‌پوشان بتوانند بازی آسیایی بعدی خود را در اصفهان برگزار کنند.

بر اساس حکم AFC درباره اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد باشگاه ایرانی به برگزاری سه بازی خانگی خود خارج از اصفهان و ورزشگاه نقش جهان محکوم شد. سپاهانی‌ها تاکنون دو بازی خانگی گذشته خود در آسیا را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند و حالا با توجه به صعود این تیم هنوز یک جلسه از محرومیت آن‌ها باقی مانده است.

با این حال مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و مدیران باشگاه سپاهان امیدوارند بتوانند یک جلسه محرومیت باقیمانده را از AFC تخفیف بگیرند و در این باره اقداماتی انجام داده‌اند.

با توجه به صعود سپاهان به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا امروز یکی از خبرنگاران از هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال سوال کرد که آیا ورزشگاه آزادی همچنان پتانسیل میزبانی از سپاهان را در دور بعدی آسیا دارد که او پاسخ داد: «ان شاء‌الله که میزبانی در کشورمان داشته باشیم و سپاهان در نقش جهان اصفهان میزبانی کند. میزبانی ما با تماشاگرانی که داریم شور و نشاطی به آسیا داده است.»

باید دید رایزنی‌های مسئولان فدراسیون و مقامات سپاهان با AFC برای بخشش یک جلسه از محرومیت این باشگاه به کجا می‌رسد و بازی طلایی پوشان در دور حذفی در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران