به گزارش زیرنویس، یحیی گل محمدی پس از شکست ۲ بر یک مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نتیجه‌ای که گرفتیم نتیجه‌ای نبود که لیاقتش را داشته باشیم. قبل از صحبت در مورد بازی از هواداران تشکر می‌کنم که حضوری پرتعداد و پرشوری داشتند. همچنین بابت نتیجه عذرخواهی می‌کنم.   […]

به گزارش زیرنویس، یحیی گل محمدی پس از شکست ۲ بر یک مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نتیجه‌ای که گرفتیم نتیجه‌ای نبود که لیاقتش را داشته باشیم. قبل از صحبت در مورد بازی از هواداران تشکر می‌کنم که حضوری پرتعداد و پرشوری داشتند. همچنین بابت نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

 

*نتیجه باید برعکس می‌شد

 

وی افزود: هرکاری می‌توانستیم انجام دادیم و نتیجه باید برعکس بود. اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی حریف باعث این شکست شد. بحث نتیجه‌گیری را امروز نداشتیم خیلی دردناک بود. بعد از اینکه پنالتی را خراب کردیم باز هم فرصت داشتیم اما الدحیل هم در ضد حمله و بازی‌سازی تیم خوبی بود. بازی سختی برای‌‌مان بود  اما خوب موقعیت‌سازی کردیم. خیلی خوب توانستیم به دروازه حریف برسیم اما متأسفانه آنجایی که باید کار را تمام می‌کردیم یا از پنالتی‌مان بهتر استفاده می‌کردیم متأسفانه این اتفاق نیفتاد و با توجه به جدول‌ رده بندی در آسیا و پنج گروه شدن مسابقات حذف شدیم.

 

*اگر فرمت قبلی بود قطعا صعود می‌کردیم

 

گل محمدی عنوان کرد: البته ما در این گروه با وجود حضور تیم‌های خوب دوم شدیم. اگر فرمت قبلی بود قطعاً صعود می‌کردیم. اما استرس زیادی را متحمل شدیم. متأسفانه شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم از این گروه صعود کنیم. ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.گروه‌مان سخت‌ترین گروه آسیا بود. ما در این گروه دوم شدیم. با این حال اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

وی در واکنش به سوال یک خبرنگار افزود: متوجه هستم منظورت چیست شما حرف می‌زنید من می‌دانم در فکر و ذهنت چه می‌گذرد؛ بعدی لطفاً!

 

*نتوانستیم فضای خوب و پشت دفاع‌ها را پوشش بدهیم

 

سرمربی پرسپولیس گفت: در هر دو گل مخصوصاً گل اول نتوانستیم فضای خوب و پشت دفاع‌ها را پوشش بدهیم. همچنین نتوانستیم از ساخت حمله حریف جلوگیری کنیم. خیلی راحت به فضای جلو مدافعان‌مان رسیدند و در آن فضا پاس دادند. اتفاقاً یکی از مواردی بود که خیلی روی آن تأکید داشتیم. وقتی تیم حریف توپ دارد و از هافبک‌ها رد می‌شود باید بتوانیم فضای عمق را ببندیم و فضای پاس عمقی را ببندیم که هم حریف خیلی خوب پاس داد و به موقع پاس داد و خیلی هم خوب حرکت کردند. صحنه خیلی سختی برای پوشش دادن بود و بعد از آن گل خوردیم. بیرانوند هم واکنش خیلی خوبی نشان داد اما در توپ برگشتی گل خوردیم در این بخش باید بیشتر کار کنیم.

 

*باید به فرم خوب مان برگردیم

 

گل‌محمدی در مورد اینکه حضور گولسیانی در کنار کنعانی‌زادگان باعث کندی خط دفاع پرسپولیس شد، عنوان کرد: اول اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی یک مهره خیلی ارزشمندی برای ما بود هم از نظر فنی و هم از نظر تجربی؛ با تجربه‌ای که داشت خیلی به تیم کمک می‌کرد هم از نظر انگیزه‌ای بازیکن فوق‌العاده‌ای بود در رختکن هم بازیکن فوق‌العاده‌ای بود که خیلی راحت او را از دست دادیم و اتفاقاتی که برایش رخ داد و با مصدومیت بلندمدت مواجه شد که کارمان را سخت کرد. حسین و گولسیانی هر دو از بازیکنان خوب هستند. کنعانی‌زادگان در تیم ملی ما حضور دارد و گولسیانی هم به تیم ملی گرجستان دعوت شده است. مهم این است که بتوانیم به فرم خوب‌مان برگردیم. شاید باید یکسری تمرینات اختصاصی بیشتر در نظر بگیریم. برای اینکه هماهنگی بیشتری بین مدافعان‌مان به وجود بیاید.

منبع: فارس

منبع خبر: رکنـا