چند ساعت بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و حذف سرخ‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا، محمد میر مجری مطرح تلویزیون و شبکه ورزش سیما از اتفاقی جالب خبر داد. مجری برنامه شب‌های فوتبالی که ۲۴ ساعت قبل از برکناری کارلوس کیروش از هدایت تیم ملی قطر از این اتفاق خبر داده بود، درست چند […]

- ادعای جنجالی مجری ورزشی تلویزیون: برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد!

 چند ساعت بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و حذف سرخ‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا، محمد میر مجری مطرح تلویزیون و شبکه ورزش سیما از اتفاقی جالب خبر داد.

مجری برنامه شب‌های فوتبالی که ۲۴ ساعت قبل از برکناری کارلوس کیروش از هدایت تیم ملی قطر از این اتفاق خبر داده بود، درست چند ساعت بعد از اتفاقات جنجالی ورزشگاه آزادی و شعارهایی که علیه یحیی گل‌محمدی و رضا درویش سر داده شد، خبر از مذاکره مسئولان پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ داده است.

محمد میر در صفحه شخصی خود نوشت: مدیران پرسپولیس مذاکراتی پنهانی با برانکو برای بازگشت به پرسپولیس انجام داده‌اند. البته برای حضور در فصل آینده، اما با توجه به جایگاه متزلزل برانکو در عمان احتمال حضور زودتر از فصل آینده هم وجود دارد.

او در تکمیل این خبر اعلام کرده است: یکی از دلایل آنفالوکردن مدیرعامل پرسپولیس توسط سرمربی همین بوده است.

این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ تا پایان جام ملت‌های آسیا در کشور قطر با فدراسیون عمان قرارداد دارد و البته به نظر می‌رسد پایان کار او در عمان هم در پایان این قرارداد اعلام خواهد شد.

بی‌شک برانکو به واسطه خاطرات خوبی که در پرسپولیس داشته، همواره یکی از گزینه‌های سرمربیگری سرخ‌پوشان به حساب خواهد آمد.

منبع: خبـر ورزشی