به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بعد از نتایج ناامیدکننده کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال قطر طی روز‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون برکناری و قطع همکاری این سرمربی سرشناس پرتغالی با تیم ملی قطر در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود و در آخرین گمانه‌زنی یکی از روزنامه‌های مطرح قطری از گزینه جانشینی کی‌روش […]

- رونمایی رسانه قطری از گزینه جانشینی کی‌روش در تیم ملی قطر

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بعد از نتایج ناامیدکننده کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال قطر طی روز‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون برکناری و قطع همکاری این سرمربی سرشناس پرتغالی با تیم ملی قطر در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود و در آخرین گمانه‌زنی یکی از روزنامه‌های مطرح قطری از گزینه جانشینی کی‌روش رونمایی کرده است.

روزنامه الوطن قطر در شماره امروز خود با تیتر «آیا ماه عسل کی‌روش در تیم ملی به پایان رسیده است؟» نوشت: کی‌روش برای گذراندن تعطیلات به کشورش پرتغال سفر کرده است. منابع نزدیک به ما خبر داده‌اند که فدراسیون فوتبال به این جمع‌بندی رسیده که باید کی‌روش برود این درحالی است که تا آغاز جام ملت‌های آسیا تنها ۴۰ روز دیگر باقی مانده است.

روزنامه الوطن از مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی الوکره به عنوان جایگزین کی‌روش در تیم ملی فوتبال قطر یاد کرد.

کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت، اما بعد از ناکامی از ایران جدا شد و هدایت قطری‌ها را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا